לפני מס" חודשים פנתה תושבת העיר למנהל הקהילה ושיתפה בקשיי היומיום איתם מתמודדים ההורים לילדים אלרגנים, הקושי במוסדות החינוך ובשגרת אחרי הצהריים. הקושי ניכר באופן מיוחד בגיל הרך בו מתקשים הילדים להימנע ממגע עם מזון אליו הם רגישים. במקרים מסוימים חשיפה למזון זה הינה יכולה אף לחשוף אותם למקרה מוות.

לפני מס" חודשים וועדת החינוך של הכנסת אישרה תקנות האוסרות על הכנסת מוצרים המכילים שקדים ,בוטנים, ואגוזים לקפיטריות, ולמנות המוגשות לילדים במוסדות החינוך.

ראשל"צ בהובלתו של ראש העיר מר רז קינטסליך ובשיתוף המשנה לראש העיר הגב" אפרת אברמוביץ ראו בבעיה זו בעיה קהילתית גורפת וקראו לציבור לערבות הדדית ויצירת מקום בטוח יותר לילדים לגדול בו .היום הותקנו ברחבי העיר בגני המשחקים השונים שלטים הקוראים למבקרים בגן להימנע מהכנסת דברי אוכל וחטיפים לגני השעשועים, במטרה שגם ילדים עם אלרגיות שונות יוכלו לשחק בביטחון. את השלטים עיצבה עיריית ראשון לציון בשיתוף עם קבוצת הורים אלרגניים אשר לקחו חלק במיזם חשוב זה.

אפרת אברמוביץ מחזיקת תיק הקהילה והמשנה לראש העיר מסרה כי: " משמעותה האמתית של קהילה נמדדת באכפתיות ובערבות הדדית ,הדאגה לחלש וההתחשבות הינה דרך ארץ ואנו בהנהגת העיר רואים בכך חשיבות גדולה, אני מודה לראש העיר על הזכות שניתנה לי לקדם נושא חשוב זה ועל היותנו מובילים מהלכים ברמה הלאומית ,ואנו כאן כדי לדאוג לשלומם של כל ילדי העיר ונשתדל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר".

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here