עיריית ראשון לציון יצאה ביוזמה חברתית חדשה של קורס הכנה לזוגיות שוויונית. מטרת הקורס היא להעניק לזוגות כלים להתמודדות עם האתגרים היומיומיים שבזוגיות מתוך הבנה והכלה הדדית, והשפעה על המרחב הזוגי הבטוח ותקשורת מכילה ומקרבת.

בתחילת השבוע התקיים המפגש הראשון (מתוך שישה מפגשים סך הכל) במרכז הצעירים ברחוב יבניאלי. באירוע הפתיחה נכח ונתן את ברכתו לתכנית, מחזיק תיק הנוער והצעירים איתי מתיתיהו. הוא ציין כי הוא רואה ב"מבשלים זוגיות" חלק מהתגשמות חזונו על שוויון מגדרי ותכניתו לסיוע לצעירי העיר בהתמודדות גם בחיי היום -יום ויצירת סביבה תומכת ומפרה. התכנית והיוזמה בשיתוף  פעולה בין יועצת ראש העירייה לקידום מעמד הנשים ושיוויון מגדרי, אגף הנוער /מרכז צעירים והרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול.

איתי מתיתיהו על "מבשלים זוגיות": "כנשוי וכאב לשני ילדים אני רואה את חשיבות המיזם הזה של בניית משפחה גרעינית והשפעתו על המעגל הרחב יותר בכל תחומי החיים, של כל אחד מבני הזוג.

ליאל אבן זהר

ליאל אבן זהר ממלאת מקום ראש העירייה ויו"ר ועדת מעמד האישה בעיר: "העיר ראשון לציון בהנהגה החדשה רואה בחזון של שוויון מגדרי וסיוע לצעירי העיר- ערכים שראוי לקדם. תכנית ״מבשלים זוגיות״ המקסימה, היא חלק מהאג׳נדה הזו"

את המפגש סיימנו בלקט תובנות. אחת מהן, שיכולה לתת השראה ורוח גבית לכולנו, היא מתוך דבריה של אחת המשתתפות:"אני לוקחת מהסדנא, בין היתר את ההבנה שהבעיה היא בעיקרה בעיה תקשורתית וכדי לייצר מרחב של צמיחה".

מנחת הקורס, זהבה אלמוג:"בהזדמנות זו, אני רוצה לברך בפתחה של שנה חדשה שתהא זו שנה של פריחה ושגשוג לזוגות הצעירים ולכל התושבים בעיר."

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here