מנערים את האבק, מחדשים את המלאי, מנקים ומחטאים – לאחר כמעט חודשיים ראשון לציון חוזרת לחיי התיירות והתרבות. אחרי משבר הקורונה, העיר חוזרת בהדרגה לשגרה. מתחמי בילוי, מוזיאונים, מרכזי מבקרים, ברים, מסעדות ובתי קפה מתחילים להיפתח בכפוף להנחיות החדשות. לשכת התיירות העירונית ואגף התרבות בחברה העירונית, פיתחו נתיבי תיירות עם הגבלות מסוימות בשלב זה. נגיף הקורונה שיתק את חיי התרבות והתיירות בעיר ראשון לציון שנחשבת לעיר פנאי, היסטוריה וקולינריה מובהקת שהחלה את דרכה כמושבה קטנה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: " לצערי השנה ענפי התיירות, הפנאי והתרבות ספגו מכה כלכלית קשה, אך אנחנו עומדים לצידם ונעשה כל מה שניתן כדי להקל ולסייע להם. אני שמח לראות שהעיר מתמלאת מחדש באלפי אנשים שיסייעו להניע מחדש את פעילות ענף הפנאי, התרבות ותיירות הפנים. אני מאחל לכולנו שנחזור לשגרה מלאה במהרה". שני המוזיאונים בעיר, מוזיאון ההיסטורי ומוזיאון אגם, שבו לפעילות תחת המגבלות הקיימות. כך גם גלריה לאומנות גורדון לונדון ומתחם החי כיף. כמו כן, עיריית ראשון לציון מזמינה אתכם לסיורים מודרכים נפרדים במוזיאון העירוני של ראשון לציון, למרכז ההיסטורי של העיר, המוזיאון לאומנויות יעקב אגם, מרכז הביקור מיזם בשפד"ן, אגמי העיר ואתרים נוספים. הסיורים יתקיימו כל שבוע בימי שני וחמישי. המספר המרבי למשתתפים – עד 15 אנשים.  העלות לכל סיור – 10–15 ₪ לאדם.

הרשמה לסיורים ופרטים נוספים : טל' 03-6289788 בין השעות 9:00-16:00 בימים א'-ה'.

חבר המועצה, מיכאל רייף, המחזיק בתיק אסטרטגיה ופיתוח תיירות, אמר: "תיירות היא אבן יסוד של העיר ראשון לציון – הקמנו את המשרד לפיתוח תיירות בלב העיר ראשון לציון. בתמיכת ראש העיר נקדם את התיירות חוץ ובניית מלונות ונהפוך את ראשון לציון לאחת הערים המובילות בארץ בתיירות חוץ ".

תגובות

תגובות