רז קינסטליך - צילום גיא קרן

השופט שדן בעתירת עיריית ראשון נגד משרד הבריאות חלה בקורונה וכל המשתתפים בדיון, בהם ראש העיריה רז קינסטליך – ייכנסו לבידוד. הוא ימשיך לנהל את כל ענייני העיר באמצעות מערכות שליטה מרחוק שהותקנו מראש

בעיצומו של דיון בעתירת משפחות הקשישים מהמרכז הגריאטרי "מלבן" בראשון לציון נגד הכוונה לפנות את הקשישים ולהפוך את המקום למרכז לחולי קורונה קלים, נודע כי השופט מוטי פירר שדן בעתירת העיריה באותו נושא לפני כשבוע חלה בקורונה ונכנס לבידוד. בעקבות ההודעה – כל מי שנכח באותו דיון באולם בתאריך 11.3, אף שהיו במרחק מהשופט ייכנסו לבידוד מטעמים של זהירות מונעת ושמירה על בריאות הציבור. בין הנכנסים לבידוד – גם ראש העיריה, רז קינסטליך שנערך מבעוד מועד לאפשרות כזאת – עם מערכות שליטה מרחוק.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, נכנס מיידית לבידוד בעקבות ההודעה על השופט שחלה בקורונה ואף שהיה במרחק בטוח ממנו באולם. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ראש העיריה ישהה למשך שבוע בבידוד, משם ימשיך לנהל את כל ענייני העיר.

ראש העיריה, רז קינסטליך: "ברגע שעודכנתי על ידי נציגי משרד הבריאות כי השופט בדיון שבו השתתפתי חלה בקורונה, נכנסתי לבידוד. כך צריך לנהוג כל מי ששוהה במחיצת מי שחשוד כחולה קורונה, על מנת שנוכל להיאבק בנגיף. ממקום הבידוד שלי אוכל להמשיך להתעדכן בנעשה ולנהל את ענייני העיר – בזכות מערכות מתקדמות שהותקנו בעבורי. אני מאחל בריאות מלאה לשופט ולכל מי שנחשף לנגיף".

הדיון בעתירת בני משפחות הקשישים נגד פינויים מהמרכז הגריאטרי "מלבן" נמשך בשעה זו, בעקבות בקשתם לצו מניעה נגד ההחלטה המסוכנת. בימים אלה נפתחו עוד 1500 מיטות לחולי קורונה במרכזים נוספים כך שההתעקשות של משרד הבריאות על "מלבן" מיותרת ומסוכנת.

תגובות

תגובות