הבוקר צבעו בוגרי י"ב את העיר בתהלוכת הרונדו המסורתית, בעקבות התפשטות מקרי הקורונה נאסר קיום מסיבות סיום ונשפים . בוגרי מחזור 2020 לא ויתרו וארגנו באופן עצמאי את התהלוכה המסורתית.

בהנחיית ראש העיר מר רז קינסטליך המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה הגב אפרת אברמוביץ' ומשנה לראש העיר מחזיק תיק החוף עידן מזרחי. התקבלו תלמידי יב בקבלת פנים שמחה ומפנקת בכניסה לחוף תוך שמירה מוקפדת על כללי התו הסגול.

אפרת אברמוביץ' המשנה לראש העיר: לא יכולנו שלא לחבק את בוגרי 2020 בשם כל תושבי העיר. ההגבלות אכן הביאו למציאות מורכבת .. אולם לא יכולנו להתעלם ולא לקחת חלק בהתרגשות עם הנוער ביום שמחתם .
אני מודה לראש העיר על הובלת פעולות ברוח צעירה ודינמית בעיר. על הבנת צרכים תוך התחשבות במגוון האוכלוסיות. ולבני הנוער המסיימים אני מאחלת הצלחה גדולה במסלולי החיים ובעיקר שישובו תמיד הביתה בשלום.

 

איתי מתיתיהו, מחזיק תיק הנוער והצעירים: צעירות וצעירים יקרים!אתם יוצאים היום לחופש הגדול לאחר שנה מאתגרת מאוד מבחינה לימודית וחברתית. אני בטוח שזו שנה שלא תשכחו, אבל עכשיו הגיע זמנכם ליהנות, לנוח ולהכין את עצמכם לשנה הבאה. תקדישו את השבועות הקרובים לבילוי עם החברים, צבירת אנרגיות, עבודה, והכי חשוב שתשמרו על עצמכם: בנסיעה בכבישים, בבילוי בשעות הערב, במהלך העבודה ובחוף הים. אגף הנוער והצעירים ימשיך ללוות אתכם גם בחודשים הקרובים, אנחנו כאן עבורכם לכל בקשה. תודה רבה לראש העירייה רז קינסטליך ולח"מ אפרת אברמוביץ על התמיכה, להנית פרחן, לקרן אלהרר ושאר עובדי אגף נוער וצעירים שדאגו לקבלת פנים יפה עבור הנוער שלנו, בהזדמנות הזו אני רוצה לאחל לראש מנהל קהילה הנכנסת איריס ארנונין, המון הצלחה בתפקידה החדש. חופש גדול שמח לכולם!

תגובות

תגובות