כדי להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה, ניתן מעתה לקבוע תורים טלפוניים לכ- 80 רופאי משפחה וילדים במכבי בעיר ראשון לציון.

במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים ליעוץ רפואי טלפוני עם אלפי רופאי משפחה וילדים בכל רחבי הארץ. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה.

איך זה עובד?
נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד "מכבי ללא הפסקה" בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

גידי לשץ ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, מכבי ממשיכה להוביל בכל הקשור למתן שירות מקצועי, איכותי ומקצועי לחבריה

גם בעת חירום. זאת תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קורא למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות".

תגובות

תגובות