רז קינסטליך. צילום גיא קרן

על רקע מזג האוויר הכבד שיימשך כל השבוע ולאור הנחיות משרדי החינוך והבריאות על עטית מסכות במהלך השיעור, ראש העירייה, רז קינסטליך, מבקש להבהיר להורי התלמידים כי בימים אלו מערכת החינוך בעיר תקבל בהבנה כל החלטה שיקבלו ההורים: "אנו נמצאים בסיטואציה מורכבת, הנחיות משרד הבריאות ללמידה עם מסיכות בשילוב החום הכבד שפוקד אותנו הופך את הלימודים לקשים, אני מבין את התסכול והדאגה לנוחיותם של הילדים."

"אני גם מבין את הרצון להשבית את הלימודים מחר, אבל אני חושב שדווקא עכשיו עלינו להמשיך את הלימודים ולחשוב בצורה יצירתית איך כן אפשר לעבור את הימים האלה בהצלחה ובבטחה. הורה שיבחר לא לשלוח את ילדו לבית הספר מחר, החלטתו תתקבל בהבנה. והתלמידים יוכלו להשלים את החומר באמצעות המערכת הדיגיטלית."

צילום ארכיון - קרדיט: דוברות העירייה
צילום ארכיון – קרדיט: דוברות העירייה

"הנחיתי את צוותי החינוך להקל על התלמידים על ידי העברת מערכי שיעור מקלים וגמישים ודגש על שיח רגשי, נאפשר תנועה חופשית יותר של התלמידים אל מחוץ לכיתה להתרעננות. ולכם ההורים ששולחים מחר את הילדים- ציידו את הילדים בבקבוקי מים קרים, ביגוד מתאים וכל מה שיעזור להם לצלוח את יום הלימודים.
בתור אב אני שותף לחששות והדאגה, אך לאחר תקופה שהמשק הושבת וטולטל, עלינו לפעול באחריות גם כלפי ההורים כדי שנוכל להמשיך ולהתנהל בצורה שגרתית ונורמלית ככל האפשר."

תגובות

תגובות