כמדי שנה העיר ראשון לציון לבשה חג וציינה את יום איחודה של ירושלים בתהלוכת ריקודגלים חגיגית. תלמידי ישיבת בני עקיבא ראשל"צ, לראשונה בשיתוף פעולה עם תלמידות "נתיב האולפנה", יצאו היום בשעות הבוקר לרחובה של עיר בשירה ובריקוד שהלהיבו את האווירה.

התלמידים, התלמידות וכלל הצוות צעדו בתהלוכה עם דגלי ישראל, מבית הישיבה ברחוב הרב נורוק לאורך מסלול רחוב אנילביץ'-חנה סנש-הנחשול-רחבת "אבני החושן", תוך אבטחה משטרתית, ובליווי רכב מנגן, ושימחו את תושבי העיר שנהנו לצפות ולעודד את הרוקדים מחלונות הבתים, ואף מהרכבים על הכבישים.

"אני יכול להגיד שהשנה צעדת הדגלים הייתה אירוע מאוד משמעותי ויחודי בשבילי, ואפשר היה לראות את זה בפרטים הקטנים. המורים, התלמידים כולם עוצרים את העבודה שלהם, את הלימודים ומגיעים לשמוח, לחגוג ולצעוד ביום מיוחד שכזה. אני חושב שזכיתי בשנה האחרונה שלי בישיבה לחגוג ככה את יום ירושלים עם מוריי וחבריי." מתאר יואב, תלמיד כיתה י"ב.

"השמחה, האנרגיות השירים והריקודים שבני הישיבה ובנות האולפנה הביאו עימם, היו ממש כמים צוננים" סיפר ראש הישיבה, הרב אריאל רוקח, "הרחוב כולו 'לבש חג', תושבי השכונה והסביבה נופפו מהחלונות, גני ילדים הצטרפו למחולות, זקנים וצעירים עמדו, צילמו ושרו עם החוגגים." הוסיף, ופנה בקריאה לנוער: "בנים ובנות יקרים, תפקידנו להזכיר לעצמנו את מחוייבותנו לעם למדינה ולארץ. ירושלים של עם ישראל מאז כן עתה."

גב' רותי פרץ מנהלת האולפנה הוסיפה כי זהו יום משמעותי שאינו קשור לזרם זה או אחר זהו יום לאומי שבו כולנו שותפים לחגיגת שחרור ירושלים המזרחית במלחמת ששת הימים ואיחודה מחדש , שחרור הכותל הוא יום הסטורי זהו יום המחזק את זהותנו היהודית ציונית ודתית וכולנו מלאי הודיה חה' על הנס שהתרחש .
האירוע נחתם בשירת "התקוה" ו"אני מאמין".

מכאן תודה שלוחה לכוחות הביטחון של החברה לבטחון. עריית ראשל"צ .המשטרה והקב"טים שליוו במהלך הצעדה ולכל העוסקים במלאכה – עם ישראל חי!!

תגובות

תגובות