יש לכם מנוי לספרייה? הרווחתם. כותר ראשון, של החברה העירונית, מרחיבה את מאגרי המידע בגישה מהבית ומציעה תכנים מרתקים לכל עולמות התוכן. בין המאגרים החדשים : הרצאות און-ליין של טובי המרצים בישראל, אתר ייעודי לבני 3-7, תכנים ייחודיים למגזר הדתי-חרדי, הכנה לפסיכומטרי, Jerusalem Post Lite, אלפי ספרים, גישה לסרטי איכות מבוססי תחקיר מעמיק, שירות "המומחה לשירותך" שכולל מענה מקצועי על כל בקשה וחיפוש מידע ביבליוגרפי בתחומי דעת שונים ומגוונים.

ראש העירייה רז קינסטליך: "בתקופה האחרונה נאלצנו לשנות את שגרת החיים שלנו, לשהות יותר בבית ולצרוך פחות תרבות כמו הופעות, הצגות ועוד. כרשות מקומית אנו מבינים את החשיבות של נגישות לצריכת תרבות, גם אם מרחוק באופן מקוון, לכן אנו משקיעים משאבים במגוון רחב של אמצעים – אחד מהם הוא צריכת התרבות באופן מקוון תוך הרחבת התכנים והמאגרים של ספריות כותר ראשון".

שירות  חדש  מיועד לקהל הדתי-חרדי. מאגר המידע "ניצוצות של קדושה" מאפשר צפייה בתכנים שמיועדים לקהל זה  וכולל סרטי אנימציה, תכניות לילדים, סיפורי חז"ל, סיפורי חסידים, סוגיות בגמרא, סרטי הלכה ומשניות, סרטי טבע, סדרות לגיל הרך ועוד.

בנוסף, כותר ראשון מציעה מאגר סרטים שבו קיימת גישה לסרטי איכות מבוססי תחקיר מעמיק על פריצות טכנולוגיות, המצאות, גילויים מחקרים ומיתוסים וסרטים בביוגרפיים באסכולות מחשבה ובאירועים שעיצבו את התרבות. לילדים בגילאי 3 עד 7 כותר ראשון מציעה גישה לאתר "הסוד של מיה" בו יכולים הילדים ליהנות מלמידה חווייתית ומאתגרת.

מנהלת כותר ראשון, נועה מיכאלי-לוי : "אנחנו מאמינים שהמשאבים שלנו צריכים ויכולים לצאת מבין כתלי הספריות כשהמטרה היא להגביר את החשיפה והשימושים. אנו משקיעים משאבים של זמן וכסף כדי לרכוש את מיטב מאגרי המידע תוך חשיבה על כלל קהלי היעד ומחדשים כל הזמן".

לרישום לכותר ראשון >>> https://bit.ly/3oXTQkH או לשלוח אלינו דוא"ל databases@rishon-lezion.org.il

לפרטים נוספים >>> https://bit.ly/32eHzP4

תגובות

תגובות