עיריית ראשון לציון מתגייסת לצד העסקים הקטנים והבינוניים ותקיים בשבוע הבא- שבוע עסקים עירוני שיחל ביום ראשון (21.3) וימשך עד יום חמישי (25.3). בעירייה מקווים שהרוח הגבית בשבוע הזה תמשך עד לחול המועד פסח. רק בשבועות האחרונים, אחרי שלושה סגרים בשנה האחרונה, פתחו עסקי המסחר והמסעדות את דלתותיהם ורובם חווים קשיים כלכליים.

העירייה מזמינה בעלי עסקים להירשם באתר העירוני https://bit.ly/30EbvmC ולציין את ההטבות שהם מעוניינים להעניק לתושבים. העסקים, ההטבות והמבצעים יפורסמו באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני. כדי לעודד את הצריכה בעיר, תאפשר העירייה חנייה חינם בכחול לבן וכן חנייה חינם בין השעות 15:00 ל18:00 בשבעה חניונים עירוניים: חניון זד"ל, חניון הבנים, חניון היכל התרבות, חניון הרכבת, חניון המכללה, חניון אברהם בר וחניון חוף הים.

ביום שלישי (23.3), יום הבחירות, יערך הפנינג מתגלגל בין השעות 11:00 ל14:00. אומני רחוב ומוזיקאים ידלגו בין מדרחוב רוטשילד, רחוב רוטשילד, המרכז המסחרי בשכונת כרמים, המרכז המסחרי בשיכון המזרח ובמתחם הרובע כדי למנוע התקהלויות בנקודה אחת.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו קשובים למצוקתם של בעלי העסקים בעיר ונכונים להם בכל הכלים שעומדים לרשותנו. הם הלב הפועם של העיר וכולנו מחויבים לעזור להם לצלוח את המשבר. אני קורא לתושבים לקחת חלק ולסייע להניע את הכלכלה העירונית וכמובן, קניות לחג כולנו עושים בעיר".

במסגרת הסיוע שמעניקה העירייה לבעלי העסקים בעיר, תועמד לרשותם הטבת Vcheck שמעניקה להם ייעוץ חינם עם יועצים במגוון תחומים דרך מרכז העסקים העירוני. כמו כן, במהלך שבוע העסקים, נציגי העירייה יעברו בין בעלי העסקים וינחו אותם כיצד להגיש בקשה להנחה בארנונה.
נזכיר כי העירייה ממשיכה להציע לבעלי מסעדות ובתי קפה להרחיב את שטח הצבת השולחנות והכסאות על חשבון השטח הציבורי הצמוד לעסק מבלי לשלם אגרה נוספת למשך שלושה חודשים. כל פנייה תבחן לגופה, כאשר הרחבת מקומות הישיבה תעשה מבלי למנוע או לחסום את דרכי הגישה. בתי עסק אלו מוזמנים לפנות לאגף רישוי עסקים בכתובת מייל asakim@rishonlezion.muni.il וכל בקשה תיבחן לגופה באגף הרישוי והתכנון.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, ד"ר אפי משה: "אנו מתחייבים להמשיך את העשייה למען העסקים לאורך כל השנה ולהושיט להם יד בכל בעיה שתתעורר. אני קורא לתושבים להקפיד ולרכוש בעסקים המקומיים על מנת לסייע לנו לאושש את כלכלת העיר למען התושבים כולם".

חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב: "המטרה המרכזית היא לסייע לעצמאים לבנות עסק על קרקע יציבה. עידוד עסקים יציבים ומשגשגים יוסיפו מקומות עבודה חדשים בעיר. לבעלי העסקים אני רוצה לומר שיש לכם אוזן קשבת בעיריית ראשון לציון".

תגובות

תגובות