חברת הנדל"ן "אזורים" מודיעה על חתימה של שלושה הסכמים בשטחי המסחר שבשכונת "הנרקיסים" החדשה במזרח ראשון לציון. העסקאות נחתמו עם שלושה מרקטים , כאשר שניים מהם – Express 7 (על 230 מ"ר) וסיטי מרקט (381 מ"ר) ימוקמו בשני מתחמים של אזורים – Avenue Life ו-High Life, על הציר המרכזי של השכונה – שדרות ירושלים; ואילו הסופר השלישי מרקט פרטי (479 מ"ר), ימוקם במתחם Urban Life. המתחמים כולם מרוחקים האחד מהשני בכמה מאות מטרים בלבד. מועד המסירה צפוי להיות בשנת 2023.

אזורי המסחר של חברת "אזורים" בשכונת נרקיסים כוללים כ- 2500 מ"ר, המתפרסים על פני שלושה מתחמים שונים אותם מקימה חברת אזורים. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר המותאמים בחלקם למכירת מזון. שלושת המרקטים  המוזכרים לעיל, מצטרפים לשורה של הסכמים נוספים שנחתמו עם "עולם הממתקים" ורשת בתי המאפה "חלום יעקב".

מיני מנוי לתיאטרון של היכל התרבות

דן מור, סמנכ"ל  המניבים באזורים: "עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו, מלמדות על ההתעניינות הגדלה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט מתוך הבנה שאלו ישרתו את אלפי התושבים שיגורו בשכונה החדשה באופן יומיומי. כבר היום, שורה של בעלי עסקים ממתינים לביצוע עסקאות, זאת לאור העובדה שהשכונה נהנית מביקושים גבוהים מאוד. אזורים משקיעה מאמץ רב לבחון בקפידה את העסקים שמבקשים להיכנס לשכונה זאת מתוך שיקול אסטרטגי ארוך טווח, המתחשב גם ברצון הדיירים, ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה".

שכונת "נרקיסים" החדשה, הנבנית בימים אלו במקום שבו שכן בסיס צריפין, ממוקמת בצידה המזרחי והמתחדש של העיר של ראשון לציון. בשכונה זו, תקים חברת אזורים שישה בנייני מגורים בני 27-9 קומות ובתמהיל דירות משתנה. השכונה תוכננה בצורה חכמה ופונקציונלית כך שתספק מענה איכותי לכל צרכי התושבים במתחמים השונים. בזכות התכנון המוקפד ייהנו דיירי השכונה ממבחר מוסדות ציבוריים, בתי ספר חדשים, אזורי מסחר ומקומות בילוי ופנאי קרובים לבית, אשר יאפשרו לדיירים להנות מחיי קהילה עשירים ואיכות חיים גבוהה.

מעבר למתחם המסחרי בפרויקט בראשון לציון , זרוע הנדל"ן המניב של "אזורים" חולשת על שטחי מסחר של מעל 46,000 מ"ר בשלבי פעילות, פיתוח ותכנון. מרבית השטחים נמצאים במתחמים של עירוב שימושים ביניהם מתחם "הרצליה הילס" ומתחמים בבת ים, באר שבע, רחובות, חולון, מבשרת ציון וירושלים, גבעת שמואל ובאזורים נוספים ברחבי הארץ.

קרדיט הדמיה "הנרקיסים" – 3Division

תגובות

תגובות