שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, קיים הבוקר (חמישי) ישיבת פגישת עבודה בעיריית ראשון לציון והחמיא על הפעולות שביצעה העירייה. במרכז הביקור הציג ראש העירייה, רז קינסטליך, את הנושאים הבולטים שעל סדר היום. השניים גם סיירו במרכז "הזדמנות" בעיר שמעניק ליווי תעסוקתי.

עיריית ראשון לציון אירחה היום (חמישי) את שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן. במהלך הביקור הציג ראש העירייה בפני השר את הפרויקטים הקהילתיים בעיר בשיתוף האוכלוסייה סביב צרכי התושבים, דוגמת פרויקט פרח לניצול שמספק מענה חברתי לניצולי שואה בעיר. השר גם סייר במרכז "הזדמנות" בעיר, שמעניק ליווי תעסוקתי לכלל האוכלוסיות, והוצגו לו שירותים חדשניים וייחודיים בתחום ההתנדבות והקהילה. כידוע, בראשון לציון ישנם אלפי מתנדבים וראש העירייה, רז קינסטליך, הדגיש בפני שר הרווחה והביטחון החברתי את חשיבותם ותרומתם הרבה לעיר.

בפגישה נכחו גם סגנית ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך ליאל אבן זהר, סגן ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה מוטי עג'מי וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הנוער והצעירים איתי מתתיהו, ובה הציג ראש העירייה את החשיבות בפיתוח מועדונים חברתיים לגיל השלישי, ואת בעיית העוני בקרב אוכלוסייה זו מה שמקשה על ניהול אורח חיים תקין. השניים שוחחו גם בטיפול ילדים בקהילה – תחום בו משקיעה עיריית ראשון לציון מעל 6 מיליון ₪, הקמת מרכז לילדים והורים עבור משפחות בסיכון וממשקי עבודה עם שירותי בריאות הנפש לאחר שהאחריות בתחום עברה לידי קופות החולים. ראש העירייה גם הציג בפני השר את היוזמות החברתיות בראשון לציון, במסגרתם מספקים מענה לצרכי התושבים יחד עם האוכלוסייה. כמו כן, מנהלת המנהל לשילוב חברתי, מלי בן משה, הציגה במפגש את פעולות המנהל.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "במהלך משבר הקורונה ראינו עד כמה חשוב נושא הרווחה. מנהל הרווחה בעירייה עושה ימים כלילות, יחד עם אלפי מתנדבים, למען תושבי ראשון לציון. אני מודה לשר מאיר כהן על ביקורו, יש לנו המון נושאים לקדם ונמשיך לפעול יחד כדי ליישם את צרכי התושבים".

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, אמר: ״שמחתי מאוד להתארח אצל ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ולהיפגש עם אנשי העירייה ומנהלי הרווחה, ולשמוע על הפרויקטים והדברים הטובים שנעשים בתחום הרווחה שנוגע לכולם. אחד הדברים היפים שהתוודעתי אליהם הוא המועדון לאומנויות לחימה לנוער במצוקה החדש, ואנחנו נבוא לבקר ולראות כיצד ניתן לתמוך ולפתח את הפרוייקט הנהדר הזה. אני יוצא מכאן בתחושה של התרוממות רוח, יש משהו שממלא אותי בתקווה לפגוש את ראש העיר שגאה באנשי הרווחה בעירייה ושם אותם בקדמת הבמה. אני רואה בעיריית ראשון לציון הרבה תשוקה ותקווה עם אנשים צעירים מלאי רצון, יוזמה רעיונות וברק בעיניים להוביל שינוי״.

"שר הרווחה זכה לראות היום את הפעילות הענפה שלנו בתחום הרווחה בראשון לציון", מסר מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה מוטי עג'מי. "ברור לכולם, בייחוד היום לאחר פרוץ הקורונה, מה החשיבות של תחום הרווחה והשירותים החברתיים. אנחנו נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עבור תושבי העיר ולהרחיב את היצע השירותים שלנו".

תגובות

תגובות