לידי ועדת התנועה בעיריית ראשון לציון הגיעו עדויות ופניות על סימוני מעטפות שנצבעו, באופן לא חוקי, על ידי תושבים וגם: נגררים המושארים ברחוב לתקופות ארוכות ומשמשים כמחסנים ניידים, בוועדת התנועה מתכוונים למפות את העיר ולמגר את השיטות השונות לתפיסת מקומות חנייה.

כל תושב יודע שיש להימנע מחנייה על מעטפה המסומנת בכביש. סימוני מעטפות נעשים על ידי העירייה במטרה למנוע חנייה במקום שמשמש למעבר, חניית נכים, רחבת היערכות לחירום ועוד. מתברר שיש תושבים שמנצלים לרעה את האיסור וצובעים בעצמם מעטפה בסמוך לביתם, אם כדי לשמור לעצמם חנייה או אם כדי למנוע חניית אחרים בכניסה לביתם. עדויות שהגיעו לוועדת התנועה מתארות מספר מקרים של תושבים שצובעים בעצמם מעטפה האוסרת חנייה במקום, ללא כל אישור מכל גורם מוסמך. בוועדת התנועה בעיריית ראשון לציון מתכוונים לבחון את הנושא ולבדוק את כל המעטפות בעיר. מעטפה שאינה חוקית- תמחק וכנגד האדם שצבע אותה יערך בירור. בעירייה מסבירים כי תופעה זו מכבידה יותר על מצוקת החנייה ויש לשים לה סוף.

תופעה נוספת שמקזזת חניות נוספות מהרחוב היא השארת נגררים לפרקי זמן ארוכים. במסגרת סיורים שקיימו נציגי ועדת התנועה בשכונות, הם הבחינו בנגררים רבים המשמשים למעשה כמחסנים ניידים התופסים מקום חנייה ואף יותר.  המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה, יצחק אבשלומוב, אמר כי הוא צפוי להמליץ לוועדה לאמץ נוהל של מדבקת נוכחות על עגלות שתהה קצובה בזמן ברחבי העיר.

בכל מקרה בוועדת התנועה מתכוונים לקיים סיורים בכל שכונה בעיר על מנת לבחון כיצד ניתן להקל על מצוקת החנייה.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here