מאייה מזרחי עצמוני, נומרולוגית בעלת ניסיון למעלה מ-15 שנים בייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים, ופרשנית נומרולוגית. השתתפה באופן קבוע בתוכנית "זמן מיסטיקה", והופיעה בתוכניות הבוקר אורלי וגיא, ופאולה וליאון.

שידרה את התוכנית "מתייעצים" ברדיו דרום וכיום בעלת פינה שבועית בתוכנית "חיה בסבבה" בימי שישי ברדיו דרום. מפתחת המותג –  נומרולוגיה+.


אז מה צופן לך חודש אוגוסט?

חודש אוגוסט שמתחיל עכשיו צפוי להיות מעניין על סף המטלטל. זאת מבחינה מדינית, פוליטית וחברתית בארץ ובעולם. המספר 8 (אוגוסט הוא החודש השמיני בלוח השנה הלועזי), מציין אנרגיה של עוצמה וכוח.

מאייה מזרחי עצמוני

בבורסה המסחר לא יהיה רגוע, תהיה תנודתיות לא צפויה. למשקיעים – כדאי לשים לב.

מבחינה ביטחונית צפוי שינוי – האם הסלמה או שקט ואפילו החזרת השבויים וגופות חיילנו, או לפחות מו"מ גלוי על כך? הכל תלוי בצדדים. נקווה לטוב בגזרה הזאת ונחזיק אצבעות למשפחות, לתושבי עוטף עזה ולחברה בישראל.

באוליפיאדה צפויות לנו הפתעות בשבוע הקרוב.

ובנושא הקורונה – לפי המפות הנומרולוגיות, לא תהיה החמרה רצינית בהתפשטות הנגיף, והמצב צפוי להתייצב דווקא. זאת על ידי מתן חיסונים, אכיפה מוגברת, קנסות, והסברה.

מי שמפחד מסגר בחגים – כרגע זה ממש לא נראה באופק הנומרולוגי.

והרי התחזית הנומרולוגית לחודש אוגוסט 2021 – לפי חודשי הלידה:

ילידי חודשים ינואר ואוקטובר
חודש אוגוסט יהיה בסימן נסיעות, טיולים או אירועים חברתיים ומשפחתיים. אתם זקוקים לחופש ולוקחים אותו "בשתי הידיים", גם אם זה לימים בודדים. זהו חודש עם פוטנציאל לתהפוכות, מעבר מגורים, חוסר שקט ודינמיות. כל יום שונה מקודמו, וקשה לתכנן.

ילידי חודשים פברואר ונובמבר
חודש אוגוסט עבורכם הוא חודש של קבלת החלטות. זה יכול להיות בנושאים שונים: מגורים, לימודים, המשך עבודה, ילדים… חשוב לשים לב למערכות היחסים, לטפח ולנסות להגיע להרמוניה. אם קיימת בעיה בזוגיות – זה הזמן לטפל בה ולא להסתיר או להדחיק כי היא תעלה בכל מיני סיטואציות מעל לפני השטח.

ילידי החודשים מרץ ודצמבר
נצלו את החודש הקרוב למנוחה, לקריאה, לצפייה ברשימת הסרטים והסדרות שעוד לא הגעתם אליהם, אם תשאירו את זה לחודש ספטמבר – לא ברור אם יהיה לכם זמן לכך. זהו גם חודש אלול, חודש של סליחות וחשבון נפש ואת זה תרגישו היטב. אל תתחמקו מהתחושה המעיקה ותעשו עם עצמכם בדק בית , זה יעזור לשחרר אתכם מהמועקה ומשם יתאפשר לראות את הכיוון המתאים ביותר להמשך.

ילידי חודש אפריל
החודש הקרוב מביא אליכם עוצמות וכוח מתפרץ – חשוב להיות מודעים אליו ולהשתמש בו בחוכמה. זהו חודש עם אפשרות למעבר מגורים או שיפוץ הבית. חודש עם אפשרות לקידום במקום העבודה או מציאת מקום עבודה מתאים למי שמחפשים. החודש יש לשים דגש על בני המשפחה והזוגיות ולהשקיע בהם.

ילידי חודש מאי
זה זמן מצוין לסיים פרוייקטים שהתחלתם בבית או במסגרת העבודה, לקדם עבודות ולסיים משימות שממתינות לתשומת ליבכם. אפשר להתחיל לתכנן את השנה הקרובה או לפחות את חודש ספטמבר והחגים שהוא מביא איתו, בכל הקשור לחופשות, ארוחות משפחתיות ומפגשים עם חברים.

ילידי חודש יוני
עכשיו הזמן למשהו חדש. "ריח" של התחדשות באויר. למי שמעוניין בזוגיות – זה חודש מתאים להכרות, חשוב להישאר אופטימיים ולא לקחת את ניסיון העבר והפגיעות מקשרים אחרים. ההתחדשות יכולה להיות בתחומים שונים: תחילת לימודים או הרשמה ללימודים, הריון, משרה חדשה, תפקיד חדש במקום העבודה, קבלת תקן, מעבר מגורים וכל דבר שמרענן את החיים.

ילידי חודש יולי
הדגש בחודש זה הוא על הזוגיות. חשוב לשמור על איזון רגשי, שכן מצבי הרוח שלכם החודש יתחלפו לעיתים תכופות (ואפילו כמה פעמים ביום…). זה זמן טוב גם ללמוד קורס קצר, אפשר אינטרנטי או לעבור סדנא חוייתית, שמפתחת את המודעות ועוזרת לאיזון הרגשי. חשוב מאד להימנע ממחשבות על "מה אומרים אחרים", ומהשוואות "מה אחרים עושים ביחס אלי"… כי החודש זה עלול להיות הרסני יותר מהרגיל ולהשפיע לרעה על מצבי הרוח.

ילידי חודש אוגוסט
חודש בסימן הצלחה, בילויים חברתיים, מציאת פתרון יצירתי למצב, ופוטנציאל לשפע. חשוב להישמר מ"דרמות", לא לעשות מכל זבוב קטן פיל… כמו כן, להתמקד בטוב, במה שעושה לך טוב, וזה יגדל בהתמדה – החודש יותר מתמיד. זהו חודש של צמיחה אישית. חשוב להישמר בדרכים ולערוך בדיקות רפואיות בזמן (במידת הצורך) ולא לדחות.

ילידי חודש ספטמבר
למרות שאוגוסט, קיץ, חופשה וזמן לטיולים, ההרגשה האישית שלך אחרת. הרצון להישאר בבית, לשמור על שיגרה ולהיות בקרבת המשפחה חזק יותר. החודש כדאי לנוח ולאגור כוח, יש בו מאמץ מסוים, ומצב הרוח כבד מעט. בספטמבר זה עומד להשתנות. מומלץ ללמוד קורס קצר, משהו ל"נשמה", שיחזיר כוחות ובעיקר ירומם את מצב הרוח ויקליל…

אהבת? דברים מתחברים לך?

אשמח לקרוא את תגובתך לתחזית הנומרולוגית שלי.

תגובות

תגובות