מאייה מזרחי עצמוני, נומרולוגית בעלת ניסיון למעלה מ-15 שנים בייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים, ופרשנית נומרולוגית. השתתפה באופן קבוע בתוכנית "זמן מיסטיקה", והופיעה בתוכניות הבוקר אורלי וגיא, ופאולה וליאון.

שידרה את התוכנית "מתייעצים" ברדיו דרום וכיום בעלת פינה שבועית בתוכנית "חיה בסבבה" בימי שישי ברדיו דרום. מפתחת המותג –  נומרולוגיה+.


תחזית יומית לילידי השבוע החוגגים יום הולדת:

18.7 יום שמביא איתו התחלות חדשות. תחושת התחדשות באוויר, וזה הזמן שלך לרקום חלומות, להגשים חלום שתכננת, או לפחות לקדם אותו.

19.7 יום עם הרבה אופטימיות, הרגשה טובה, כדאי לתכנן בילוי בחברת המשפחה או החברים קרובים.

20.7 יום של שינויים. ההרגשה שהוא מתחיל וכבר מסתיים, יעבור לך מהר. אז כדאי לנצל בו כל רגע ולקדם את עצמך. חשוב להימנע מפזיזות ומחוסר מיקוד, כיוון שזה יום עם הרבה מאד הסחות דעת.

21.7 – כדאי לנצל את היום למנוחה. לפחות בחציו הראשון, לקחת את הבוקר לאט עד כמה שניתן. לקרוא, לכתוב, למדוט, וכל דבר שיכול לחבר אותך לעצמך ולרצונותיך. זהו יום טוב לתכנן את הבאות לפי רצונך.

22.7 – יום שמתחיל בתחושה של כבדות, ומתבהר במהלך היום. הגיל "נפל" עליך – פתאם יש הכרה בגיל, בעשיה, במסע האישי שלך. היום הזה סוגר אצלך תקופה ארוכה של ציפיה.

23.7 מצב הרוח משתנה, כדאי לתכנן ולפעול, ולא להשאיר את הכל ל"יד הגורל" ולספונטניות. משפחה יכולה לחזק, לקרב אליך את ההווה ולחבק את מציאות חייך. לעזור לך לראות את הטוב, למרות הקשיים ולדעת שהצלחת.

24.7 – יום שמתאים לבילוי זוגי או משפחתי. זמן טוב לבנות לעצמך את העתיד בטווח הקרוב, לתכנן ולגבש תכנית פעולה – זה יצליח לך ככה.


תחזית נומרולוגית שבועית לפי חודשי הלידה:

ינואר – שבוע עם פוטנציאל לסיים את מה שדחיתם, את מה שאתם רוצים להשתחרר ממנו.

פברואר – שבוע עם פוטנציאל להתחיל מחדש. זה השבוע שלך לתכנון ובניה – בכל תחום שיש בו צורך.

מרץ – שבוע בסימן של זוגיות. חשוב לשים לב לרגישות הרבה השבוע, אתם פגיעים יותר מתמיד, כדאי לנקוט זהירות ולשמור על עצמך מהסביבה, זה יעבור כבר בשבוע הבא.

אפריל – שבוע מצוין לבילוי ולחופשה. מי שבכל זאת יעבדו השבוע, מומלץ לבלות אחה"צ ובערבים ולא לשבת בבית.

מאי – השבוע מאופיין בתחושת עייפות ומאמץ. חשוב להקדיש זמן לעצמך. הרצון האישי הוא להיות יותר זמן בבית, וחשוב ללכת איתו מבלי להתנגד, בשבוע הבא זה יפסק.

יוני – שבוע של שינויים ודינמיות. האינטנסיביות מביאה אליך דברים טובים בסך הכל. חשוב לשמור על הבריאות – מנוחה, אכילה נכונה, ולהמשיך בדרך. זה שבוע שמסמל התפתחות והתקדמות.

יולי – שבוע שתעמדו בו בפני קבלת החלטה בנושא חשוב, שמלווה כבר זמן רב. לשים לב לדאגה למשפחה ולנסות לא לדאוג יותר מדי – בסוף זה מסתדר.

אוגוסט – שבוע של למידה והתבוננות על עצמך מהצד – לבחון מה עובד בחייך ומה דורש שיפור. לנסות להמעיט ביקורת עצמית כי היא תגבר השבוע.

ספטמבר – השבוע בלי חרטה! זה הזמן שלך לעשות ולבצע, לממש ולהתחיל להוציא אל הפועל את התכניות שלך, או לפחות לקדם אותן ובכך להתקדם, די לשבת במקום. זה שבוע עם פוטנציאל לצאת מהתקיעות.

אוקטובר – זמן חמלה והקשבה עצמית. קודם כל להבין את עצמך ולתמוך בעצמך, בלי שיפוטיות, ואז גם את האחרים בסביבתך.

נובמבר – שבוע נהדר "לקחת את המושכות בידיים" ולנהל את החיים שלך מעכשיו כרצונך. להפסיק לתת לאחרים או למצב לנהל אותך ולהתחיל לקחת אחריות. זה ישתלם לך.

דצמבר – זמן של יחד, שבוע טוב לשותפות, לגישור ולמציאת המשותף. שבוע נהדר ליישב מחלוקות במידה וקיימות בחייך.

מפה נומרולוגית אישית נערכת לפי תאריך הלידה האישי והשם המלא שלך.
לפרטים ותיאום פגישה: 054-7918788

תגובות

תגובות