להקת תיסלם בלייב פארק ראשון לציון

פסטיבל המוזיקה ראשון לציון יוצא לדרך בפעם ה-31 בסוכות תשע"ט. כמדי שנה, מציע הפסטיבל הפקות מקור לצד שילובים יוצאי דופן של למעלה מ-100 אומנים ויוצרים ישראליים, רפרטואר מובחר של מופעים מסקרנים וחד פעמיים, מופעי חוצות עם מיטב אמני ישראל פתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר ומופעים בתשלום עם הנחה מיוחדת לתושבי העיר.

25.9 בשעה 21:00

דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר  החברים שביחד ולחוד השאירו את חותמם בעולם הבידור הישראלי נפגשים למופע מוסיקלי מיוחד במינו ויוצרים מארג נפלא של שירים כמו: "נתתי לה חיי", "תשע בכיכר", "רוני", "ערב אבוד", "חללית" ועוד – חלקם מההומור עם הקריצה המאפיינים את המיטב שבשירי הלהקות "דודה", "גזוז" ו "כוורת" ועד להיטי הסולו הרבים של כל אחד.

תיסלם – ידועה בהופעות החיות המשובחות שלה. האנרגיה, הכישרון, וחשוב מכל, כמות הלהיטים העצומה שעומדים במבחן הזמן, יום יום. ההופעה של תיסלם היא מופע ארוז, שלם, באיכויות ההפקה הגבוהות והמוקפדות ביותר בארץ, וכוללת את השלאגרים הגדולים ביותר שלה – "רדיו חזק" "תנו לי רוק'נרול", "לראות אותה היום", "יש לך אותי", "פרצופה של המדינה, "כשאת בוכה את לא יפה" ורבים אחרים.

צילום יח"צ – אריאל ון-סטרטן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here