תלמידת כיתה ט' בחטיבת הביניים אחרון הבילויים- העמית, אובחנה כחולת קורנה מאומתת. התלמידה נכחה בימים ראשון ושני בחטיבת הביניים. הורי התלמידים קיבלו הודעת עדכון וכל מי שבא עם התלמידה במגע נדרש להיכנס לבידוד. הנהלת העירייה עומדת בקשר רציף עם משרד הבריאות על מנת לבצע בדיקות מרוכזות לכל התלמידים והצוות החינוכי. בית הספר יעבור חיטוי וניקיון בשעות הקרובות.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך:"אנו פועלים מול משרד הבריאות והחינוך על מנת לקיים בדיקות לתלמידים וצוות החינוך שבא במגע עם התלמידה. חטיבת הביניים תיסגר לעת עתה ותעבור חיטוי וניקיון בשעות הקרובות. אנו נמצאים בקשר עם התלמידים וההורים ונדאג לעדכן על כל התפתחות. אני מאחל בריאות והחלמה מהירה לתלמידה."

על פי הנחיות משרד הבריאות :
תלמידיי חטיבת הביניים לא יגיעו לבית הספר עד להודעה חדשה
יש לדווח מיד על הופעת סימני חום או קשיים במערכת הנשימה.

•בהעדר תסמינים יכולים שאר בני המשפחה להמשיך בשגרת העבודה והלימודים.

•הודעה לגבי מתווה הלימודים מרחוק תימסר בנפרד.

אילנית הרוש, חברת מועצת העיר מחזיקת תיק בריאות הציבור יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון:"אני שולחת איחולי החלמה מהירה לתלמידת כיתה ט', בחטיבת הביניים אחרון הבילויים/העמית שנדבקה בנגיף הקורונה! אני מקווה שתחלים במהרה. תושבות ותושבים יקרים, מזכירה שוב כי עוד לא עברנו את המגיפה. חשוב שנמשיך להקפיד לשמור על "שגרת הקורונה" החדשה, שמאפשרת לנו להמשיך בסדר היום הקבוע שלנו, עד כמה שניתן. הקפדה על חבישת מסיכות, שמירת מרחק, חיטוי והיגיינה. ההחלטה להפעיל את מערכת החינוך בחטיבות ובתיכונים במתכונת של עד 20 תלמידים/ות בכל פעם, שקיבלה העירייה, ובראשה ראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זוהר, היא החלטה טובה. אני גאה בעיר שלי ובהנהלתה על כך שלקחנו פיקוד על ניהול המשבר ואנחנו לא מהססים לקבל החלטות ברמה העירונית, במקומות שהן לא מתקבלות ברמה הארצית. אני מקבלת לאחרונה גם פניות מהורים שמבקשים לסגור לאלתר את החטיבות והתיכונים עד לשנה הבאה. כמו כל פנייה שאני מקבלת, אני בוחנת אותה ברצינות ובצורה מקצועית מול גורמי המקצוע ומקבלי ההחלטות. מדובר בנושא לא פשוט שנבחן כל הזמן על ידי גורמי המקצוע בעירייה בהתאם להתפתחות במצב. מזכירה גם כי גם לפי ההחלטה שקיבל משרד החינוך, הנוכחות בלימודים בתקופה זו אינה חובה וכל משפחה רשאית לקבל החלטה בהתאם להרגשתה."

 

 

תגובות

תגובות