פייספורט. הגיע הזמן להחליף את הפיג'מה, לקום מהספה ולחלוץ איברים. עיריית ראשון לציון מכינה "יום ספורט" נוסף שיתקיים השבוע בעקבות ההצלחה של אירוע הספורט הדיגיטלי הארוך בישראל. במשך 11 שעות רצופות, שודר בדף הפייסבוק העירוני פעילויות ספורט מגוונות של מדריכי החברה העירונית.

למעלה מ-32 אלף צפיות נרשמו לאירוע הספורטיבי ששודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של העירייה. המדריכים שהעבירו את השיעורים לאורך כל היום הם מדריכים מקצועיים ומיומנים בתחומם, כל המדריכים שהעבירו את השיעורים פעלו בהתנדבות מלאה וסייעו להנעים את זמנם של תושבי העיר למשך יום שלם.

ביום הספורט התנהלו שיעורים של – זומבה, פילאטיס, היפ-הופ, אימון כושר, דאנס פקטורי, אומנויות לחימה, הגנה עצמית ויוגה. 86% מהצופים בשיעורים הם תושבי העיר שבירכו על היוזמה ולקחו חלק פעיל ביום הספורט הדיגיטלי. יום הספורט הדיגיטלי שודר מ- 09:00, כאשר כל שיעור עלה לשידור בנפרד, השידור נמשך עד- 20:00. השיעורים שודרו בשידור חי, ובהם היו 11 ענפי ספורט מגוונים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר : "אנחנו נמשיך לפעול למען תושבי ראשון לציון, לסייע, לעזור ולהנעים את זמנם גם בימים טרופים אלו, על מנת שנעבור את התקופה הקרובה יחד"

תגובות

תגובות