עיריית ראשון לציון , אגף תרבות שבחברה העירונית ממשיך לפעול במלוא המרץ ולקיים מידי יום הרצאות במגוון נושאים בזום לרווחת הקהל והכל ללא תשלום . ההרצאות עוסקות בנושאים מגונים ומוגשות על ידי מיטב המרצים ומתקיימות בשיתוף פעולה עם המשרד לקידום מעמד הנשים, מנהל לשילוב חברתי האגף לאזרחים וותיקים, הוועידה הגאה בראשון לציון ועוד .

הקורונה עדיין איתנו ולצערנו אולמות התרבות בעיר טרם נפתחו, כל עוד לא נמצא מתווה לפתיחת ולחזרה לשגרה אגף תרבות ממשיך לדאוג לקהל ולתושבים בעיר לפעילויות מיוחדות דרך אפלקציית הזום. בין המפגשים ניתן למצוא סדנאות שונות ואף בחנוכה הדליקו נרות יחדיו שברכת האמן נשמעה במגוון קולות .

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו  ולהנות ממבחר התכנים שנרקמו עבורכם. כל מה שנדרש זה לשלוח את הפרטים המלאים ולהצטרף לקבוצות וואסאפ שלהם דרך הטלפון 0542971029 .

להלן חלק מההרצאות:

24.12.20 חמישי 17:00

על מדינת ישראל בצל ההזדמנויות והסיכונים עם גיל רביבו
לאורך ההיסטוריה כשדת התנגשה עם מודרניות זה תמיד נגמר בנירמול יחסים. עידן הגלובליזציה הביא לאביב ערבי שמחד חשף את הרצון של הדור הצעיר במדינות ערב לשינוי -ומאידך עלייתן מחדש  של מדינות וארגוני טרור שמעיבות על יציבות המערכת האזורית עד כדי מיטוטו של האיסלאם כדת.
בהרצאה נעמוד מקרוב על התפתחותם של האיומים. מדוע המזה"ת  עדיין מהווה תווך כלכלי למעצמות ובעיקר מהן התמורות שחלו במדינות ערב המתונות שסללו דרכן לפתע להסכמי נורמליזציה ( זהות האינטרסים) מבלי לקבל אישור לכך דרך רמאללה( הפלסטינים).  כל האמור כמובן. משפיע במישרין על גיבוש תפיסת ביטחון אחרת ועדכנית למדינת ישראל.


 26.12.20 מוצ"ש 20:00

מופע שירה
"שירים שמחממים לי את הלב" עם נועם גילאור, אילן טל ויוסי גרושקה
בין השירים:  על כפיו יבוא, רק תפילה אשא, אנשי הגשם, יש לי ציפור קטנה לב ועוד  ….


 

29.12.20 שלישי 17:00
על נשים נושאות לפיד ומהפכניות
רותי מרשנסקי, 
על סיימון וייל, יהודיה ופוליטקאית נערצת בצרפת זכתה להיקבר בפנתיאון שבפריס, בו מעניקה צרפת את הכבוד העילאי השמור לאנשי המעלה של המולדת. סימון, משפטנית, כיהנה בתפקידים בכירים רבים ביניהם שרה בממשלות צרפת והייתה אישה הראשונה שנבחרה לכהן כנשיאה של הפרלמנט האירופי.


29.12.20 בשעה 21:0
לא טוב היות האדם לבדו
על זוגיות ומשפחה בקהילה הלהטב"ית בראי ההלכה עם הרב בני לאו. הרב בני לאו ידבר על הכלה והתמודדות עם הקשיים של קהילת הלה"ט בחברה ובעולם הדתי. כיצד נייצר בעולם תנועה שך קבלה ופילוס דרך המורכבות ובקונפליקט שבין הדת והזהות הלהטיבית.


 

31.12.20 חמישי 17:00
על אמנות בת זמננו, סיכום העשור האחרון עם ד"ר גילית איבגי
האמנות בת זמננו כוללת מיצבים ומיצגים וטכנולוגיה מתקדמת. היא מפתיעה, חידתית ומאתגרת. אמנים בכל רחבי העולם התריעו בעשור האחרון על כל מה שבאמת קרה. אקולוגיה, חברה, פוליטיקה, כלכלה – הכל נמצא שם, אם רק נקשיב ונתבונן ונפצח את המסרים.

נסכם ביחד את שנת 2020, ואת העשור השני של המאה ה-21, ונסיים בהצעה לשילוב זרועות לקראת שנת 2021.


לקבלת הקישור בזום להרצאות נא לכתוב וואטסאפ ל 0542971029.

 הזמנה לסדנת צילום ופוטותרפיה ממבט מגדרי "השקפה" הצילום הוא כלי שמאפשר לנו להשקיף על המקום שאנו תופסות בתמונת חיינו. דרך הצילום אפשר לתקשר באופן לא מילולי, לפרוץ גבולות ולהתמודד עם רגשות וליצור תמונה חדשה. מוזמנות לשני מפגשים ייחודיים המבוססים על יסודות הצילום, בהם תלמדו להתבונן ולהתרגש דרך עדשת המצלמה, מאחוריה ומלפניה.

שני מפגשי זום בימי ראשון

20.12.20

27.12.20

בשעות 20:30-21:30

בהנחיית אורנית אלוני, צלמת פוטותרפיסטית, מעצבת גרפית ויוצרת קלפי השקפה
להרשמה במייל: danae@rishonlezion.moni.il
או בטלפון המשרד לקידום מעמד הנשים 03-9682430

תגובות

תגובות