ביניין עיריית ראשון לציון

בצל התפשטות נגיף הקורונה, עיריית ראשון לציון נערכה לתרחיש הנוכחי המשבית את מוסדות החינוך ותרבות הפנאי, והחל ממחר בבוקר (15.3) תעמיד תשתית לתקשורת מקוונת על העירייה, למשל קווי סיוע נפשי ומענה נרחב לילדים ולקשישים, למידה מרחוק, מענה 24/7 במוקד העירוני ואפילו צ'אט עם ראש העירייה, רז קינסטליך שישיב על כל שאלה שלא קיבלה מענה.

באפיקים המקוונים יינתן מענה גם לקשישים ולמבודדים שזקוקים לעזרה בקבלת מוצרים או שירותים לביתם. "העירייה ואני נעמוד לצד תושבי ראשון לציון בקרב נגד נגיף הקורונה ונעשה הכל כדי להתמגן", אומר קינסטליך "נמזער ככל הניתן את הפגיעה הצפויה בשגרת החיים".

במקביל, העירייה תמשיך להפעיל שירותים חיוניים בעיר בתחום הביטחון והסדר הציבורי, הניקיון והתברואה, המים והביוב, רווחה, שירות פסיכולוגי וחינוך.

כזכור, עיריית ראשון לציון הייתה מרשויות הראשונות לבוא לקראת בעלי העסקים בכך שאפשרה לדחות עד ל-1.5 את תשלומי המיסים. כמו כן, העירייה קיבלה כבר ביום חמישי את ההחלטה לסגור גם את גני הילדים כדי לשמור על בריאותם של הילדים.

עיריית ראשון לציון תתגבר את פעילות המוקד העירוני בצורה בדגש על שמירת הסדר הציבורי בסמוך לרשתות השיווק, עם מענה טלפוני מסביב לשעון בטלפון 106. עובדי העירייה צוידו בערכות מיגון מתאימות כדי להבטיח את המשך השירותים העירוניים בשטח.

תגובות

תגובות