החיסון כבר כאן, חיכינו לו לא מעט זמן אך רבים עדיין חוששים ומתלבטים האם להתחסן או לא להתחסן. חלקים נרחבים מהציבור עדיין מעדיף להמתין ולראות מהצד מהן ההשלכות של החיסון, אחרים מאמינים בקונספירציות ולא מאמינים שהקורונה היא כלל מגיפה והרוב מתכוננים להתחסן ברגע שיקבלו את הזימון המיוחל.

מגזין סוף השבוע של ראשון בדק בקרב תושבים וידוענים בעיר האם הם יתחסנו, או שהם עדיין חשדניים לגבי השפעות החיסון ומעדיפים להמתין.

עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה: ״נכון להיום- החיסון זו הדרך היחידה לקבל את חיינו חזרה ולצאת מתקופה קשה זו. מחכה שיתאפשר לי, ואתחסן בתורי. מאחלת לכל עם ישראל ולתושבי ראשון לציון, בריאות וחזרה מהירה לשגרה״.

אבי חיים, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע: "כן אתחסן בהתאם להנחיות של משרד הבריאות. אנחנו מהווים דוגמא לתושבים שלנו ומתנהלים עלפי ההנחיות"

אסף דעבול, חבר מועצת העיר, מחזיק תיק החברה הכלכלית: "אסף התחסנתי היום . מרגיש טוב. וממליץ לכולם להתחסן . שכן התפללנו שיגיע חיסון והיום חייבים כולם להתחסן . זאת מחלה ארורה . אנשים בריאים מספרים שחלו והמחלה קשה מאוד . לכן אני פונה לכולם ומבקש בכל לשון של בקשה לכו להתחסן למען כל בני המשפחה"


אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית: "אני בוגר קורונה, לא ברשומות בכלל למתחסנים, אבל אין לי שום בעייה להתחסן ברגע שיאפשרו לי."

עידן מזרחי, משנה לראש העיר, מחזיק תיק החברה לייזום, החי כיף, המדרחוב, כ"א, החופים והאגמים והרובע: "כמובן שאתחסן, כל דעה שהיא לא בעד היא דעה לא אחראית בעיני. אני קורה לכולם להתחסן כדי שחזור ונוכל לשקם את הכלכלה , לחזור לחיינו ולשים את השנה האחרונה מאחורינו.

איתי מתיתיהו, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים: "בהחלט אלך להתחסן זה סופר חשוב ויביא אותנו לסיום המשבר."


רמי בז'ה, מפיק, אמרגן ופרומוטר בארץ ובעולם: "אץ רץ להתחסן ! לא ממתין שנייה אחת . כמישהו שהמקצוע שלו זה ניהול סיכונים ……בשיקולי ההבראה מול תופעות הלוואי החיסון מנצח בגדול . יש כל כך הרבה סיבות לסיכויי מול כל כך מעט סיכון . חוץ מזה שאעשה הכל בכדי שהגל העכור הזה כבר יהיה מאחורינו . אני מתגעגע לקהל ולאירועים עם קהל ויש כל כך הרבה אנשים בראש וראשונה את אמא שלי … וגם חברים שאני כבר רוצה לחזור ולחבק מבלי לחשוש . קורא לכולם לא להסס בכדי שנוכל לשוב לשגרה תרבותית של מוסיקה ותיאטרון ובידור ולחלוק חוויות ביחד ."

אריה צ'רנר, שחקן תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה ומדבב ישראלי : "אני בהחלט אתחסן, הסיבה העיקרית, מה שטוב לביבי וביידן טוב גם לי, וברצינות מיטב המוחות הכנענים המליצו על החיסון, למה לא להאמין להם, ב31/12 בשעה 15/40 אני אתחסן בהיכל התרבות.

רוני ששון, בדרן, שחקן וסטנדאפיסט : "מחכה לראות מה קורה בשטח! יש לי חבר רופא בארהב שאמר לי ״בשום פנים ואופן לא להתחסן״ ויש לי חבר רופא בארץ שאמר לי ״לרוץ ולהתחסן״ אז אני באמצע…


אבנר טוויטו, מנהל קאנטרי 360 מערב: "אני בהחלט מתחסן כבר ביום שבת הקרוב. מעבר לזה שאני בקבוצת סיכון לדעתי החיסון לא מסוכן. המדע הציג הישג אדיר ואין שאלה בכלל."

דוד בן שושן, מנהל הרשות למניעת אלימות, סמים ואלכוהול: "החיסון הוא צורך מיידי של כל האולוסייה, אם אנו רוצים לצאת ממשבר הקורונה! אני וכל משפחתי כמובן נתחסן ללא כל מחשבה שנייה."

ציון לילוז, משווק פרויקטים למגורים : "אני כמובן ארוץ להתחסן ברגע הראשון שיאפשרו לי. הבשורה על החיסון מדהימה. כבעל עסק בראשון לציון, אני חושב על הבשורה המדהימה שהחיסון מביא לנו, בעלי העסקים. אני מייחל לראות את העיר שלנו חוזרת לפעילות עסקית מלאה, לראות עסקים מלאים בלקוחות. מעבר לכך, החובה שלו לשמור על האוכלוסייה המבוגרת וחיסון של כל אחד מאיתנו תורם לכך.


אבי צרף: "אני חושב שיש להתחסן בהקדם. אני דיברתי עם חברים רבים שכבר התחסנו ולא קרה להם דבר ואף הם מרגישים מעולה. וזאת מבדיקה שעשיתי בין חברים אישיים שקיבלו את החיסון. לדעתי הפגיעה מהקורונה היא גדולה מאוד והסיכון הוא אדיר. המחלה שנובעת מהקורונה היא מסוכנת מאוד וההחלמה יכולה לקחת חודשים. הפחד מהמחלה גובר על הפחד מהשפעת החיסון. אחרי שנים של פחד, השנה זו השנה השנייה שלקחתי חיסון לשפעת ואני שמח מאוד שהתחסנתי לשפעת. לכן אני אישית אתחסן ברגע שאוכל להתחסן וזאת כשיורידו את רף הגיל לחיסון. רק בהתחסנות המונית נוכל למגר את המחלה במדינה ונוכל להחזיר את החיים למסלולם. הילדים יחזרו ללימודים רגילים . עסקים יכולו להיפתח ויהיה אפשר לצאת לבלות לפגוש חברים ולשבת קצת במסעדות.

אוהד אוזן, ראש מטה ימינה ראשון לציון: "אני אתחסן מיד כשיתאפשר הדבר לבני גילי. החשיבות של החיסון, פרט להיבט הבריאותי, כי הוא צעד קריטי לפתיחת המשק והמסחר והצלת הכלכלה בישראל שדועכת מחודש לחודש. רק במצב שיותר ויותר אנשים יתחסנו נוכל יחד לנצח את מגיפת הקורונה."

זיו נחמה, פעיל חברתי: "כשיגיע זמני להתחסן…. אני מאמין שאגש יחד עם בני בייתי לקבל את החיסון. לא חושב שזה הזמן לזלזל בכל מי שעומד מאחורי החיסון, השקיעו בו משאבים ועלויות רבות בכדי שנמשיך לחיות את חיינו בחיבור חברתי ובחופשיות כפי שחיינו עד שהגיע המגיפה. אני מאחל לכל בני האדם, בריאות איתנה, אהבת חינם, המון חופש וחיבור חברתי. ותזכרו תמיד. מילה טובה… מחשבה טובה… ומעשה טוב."

אילנית הרוש
אילנית הרוש

אילנית הרוש, מחזיקת תיק בריאות הציבור, יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון: "אני מתכוונת להתחסן בהזדמנות הראשונה שתינתן לי וקוראת לציבור לעשות זאת גם. החיסונים עברו את האישורים של כל הגופים הרלוונטיים – ה-FDA האמריקני, ה-EMA האירופאי וכמובן משרד הבריאות בישראל. החיסון הוא כרטיס היציאה שלנו מהמשבר. האור שבקצה המנהרה.

בריאות איתנה ותודה רבה לכל משתתפי הסקר…

תגובות

תגובות