כל תלמידי בית הספר, מכיתות א' ועד ו', השתתפו בפעילות יום המדע והתנסו יחד עם הוריהם. הילדים פעלו בסדנאות שונות, כאשר בכל שעה היו מספר ניסויים שונים, ביניהם: הכנת סביבוני צבע דרכם למדו התלמידים את המושג "ספקטרום הצבעים", וכן יצרו נחשי אש מסתובבים ולמדו מכך באופן מעשי כיצד פועל העיקרון המדעי לפיו אוויר חם עולה למעלה. הדבר המיוחד ביום הזה היה שההורים הם אלה שהעבירו והנחו את הסדנאות לילדיהם.

ההורים של ילדי בית הספר עברו הכשרה שבוע קודם לכן והובילו בהתלהבות יתרה את הפעילות והצליחו לרתק ולעניין את התלמידים עד כדי כך שהם קיצרו את ההפסקה לטובת המשך הפעילות. בין הניסויים, נהנו התלמידים מבועות סבון שפוזרו באוויר וכן מחדר חושך בו היו צריכים למצוא מילים בעזרת השימוש באור. לבסוף, צפו ההורים והילדים במופע מרתק וסוחף של ד"ר מולקולה שהוסיף מידע מדעי רב המתובל בהומור.

המנהלת של בית הספר, זהר ון-לובין: "היום המוצלח הזה התאפשר בזכות עבודת צוות מקצועית של צוות המורות בניצוחה והובלתה של סגנית המנהלת, סיגל מדגסי ובתמיכה ושיתוף פעולה מלא של כל צוות המורים וכן של ההורים בהובלת יורי ברקוב, יו"ר הנהגת ההורים. בית הספר מתמקד בשיטת הלמידה הפעילה ויום כמו זה ממחיש זאת בצורה הטובה ביותר".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here