ארגון "יחד למען החייל" בשיתוף קאנטרי 360 מערב ועיריית ראשון לציון שמחו מאוד ונהנו לארח את לוחמי החוד, הסיירת של פלוגת 916 מחיל הים שלוחמיה מגינים על חופי הארץ עם ספינות ה"דבורה" באיזור שמצומת אם הדרך ועד אילת ליום כיף.

הקאנטרי פתח את כל המתקנים לטובת החיילים שאלו מיהרו למוכר והבטוח המים, קפצו לבריכה והתחממנו בג'קוזי , בנוסף למרות שהם היו בפעילות מבצעית עד לפנות בוקר הם פרצו במשחק כדורסל סוער כאילו ישנו סוף שבוע שלם לפני המשחק. כמובן שהצבא סיפק להם ארוחת בוקר וגם ארוחת צהריים מפנקת, לפני ארוחת הצהריים רוכזו הלוחמים לשיחת מפקד אליה הצטרפו מנהל הקאנטרי אבנר טויטו ומנהלת השיווק איריס דורון, יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון מיקי אלון ומרכזת פעילות הצבא בעיריית ראשון לציון אביטל גולדנברג שגם היא מתנדבת ביחד למען החייל ,כמובן שגם חברי סניף הצטרפו גם הם לחוויה המעצימה למען הלוחמים וכמובן תודה ענקית לראש העיר רז קינסטליך שאפשר את האירוח במרכז הספורט.

אביטל גולדנברג סיפרה כמה חשוב לדאוג לחיילים שעושים לילות כימים למען ביטחוננו והיא עושה זאת מספר פעמים בשנה אירוחים מפנקים כאלו ומיקי אלון הוסיף ופרס בפני הלוחמים את פעילויות יחד למען החייל סניף ראשון במשך השנה והדגיש שוב כמה חשוב לנו לתת הכל לחיילי צה"ל גם הבודדים שבינהם ובכך להודות להם על עבודתם הקשה והמסורה למען ביטחון כל תושבי ישראל.

החיילים הלוחמים הודו למארחים ומפקדם גם צ'יפר בתעודות הוקרה לעירייה,לקאנטרי 360 ולסניף יחד הראשל"צי על שפתחו את המתקנים והלב ללוחמיו, לאחר יום הכייף חזרו החיילים לבסיסם שמחים ומאושרים.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here