הפגנה ברוטשילד

במנהל החינוך בעיר החליטו לכנס פורום של עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מנהלים, מפקחים ונציגים מהחינוך הבלתי פורמלי בעיר בשאלה איך לשתף את התלמידות והתלמידים בנושא ולבצע פעולות של הסברה ומניעה. בשנה החולפת הוכנס למערך החינוך תכנים של חינוך מגדרי והשנה יעמיקו את ההסברה בשיתוף הוריי התלמידות והתלמידים אשר יקיימו שיח בנושא.

ליאל אבן זהר
ליאל אבן זהר

מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן-זהר מחזיקת תיק החינוך ויו״ר ועדת מעמד האישה, אמרה : "האפשרות המחרידה שעולה מהחשדות, שנערה נאנסת כאשר עשרות אנשים צופים, משתתפים או אינם מתערבים, מעוררת זעזוע ושאט נפש לא רק מהפשע עצמו אלא קודם כל מהתמונה החברתית הנוראה של האדישות והפגיעה האיומה בכבוד האדם. אנו מחויבים כחברה לפעול למיגור אלימות בכלל וכלפי נשים ונערות בפרט, ולפעול חינוכית להבטיח שלא תהיה שתיקה מול פשע כזה בעתיד".

ראש מנהל החינוך, אטי אדר:"חשוב שכל איש חינוך שבא במגע עם הילדים יציף את הנושא בתדירות גבוהה לאורך כל השנה.כולנו נושאים באחריות משותפת להגנה על הילדים והילדות שלנו."

צוות הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול בראשון לציון יצאו היום להפגין בצומת רחובות הרצל-רוטשילד בעיר, להביע מחאה וכך יעשו גם מחר בשעה 12:00 באותו המקום. חברות וחברי ועדת מעמד האישה העירונית הביעו זעזוע מהמקרה וכן התקיימה הפגנה של תושבות העיר בכיכר העירייה.

עובדי תאגיד המים העירוני "מניב" עצרו את עבודתם למשך 10 דקות ושוחחו על אלימות נגד נשים ועל החשד לאונס המחריד באילת. מנכ"לית מניב, סאלי לוי אמרה לעובדים : " זה לא מקרה בודד ובכל שבוע אנחנו נחשפים לעוד ידיעות קשות על פגיעה בילדות ובנערות. הגיע הזמן להילחם בזה, כולנו ביחד".

תגובות

תגובות