מאייה מזרחי עצמוני

"מגזין סוף השבוע של ראשון" והאתר Rishon4u.co.il שמח להציג בפניכם פרויקט עירוני מחודש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבי העיר, עיסוקיהם, העדפותיהם, מה היו רוצים לשנות/לתקן/לשמר ומה הם מאחלים לעצמם….המדור גאה לארח השבוע את מאייה מזרחי עצמוני.

מאייה מזרחי עצמוני

מאייה ( 48), נשואה לטל ואמא לאודי, איתמר ואמיר. נולדה וגדלה בשכונת רמת אליהו בראשון לציון. למדה לתואר ראשון בחינוך לא פורמלי ותואר שני בתקשורת ציבורית באוניברסיטת בר אילן. השתתפה באופן קבוע בתכנית "זמן מיסטיקה" והתארחה בתכניות הבוקר של אורלי וגיא ופאולה וליאון. כיום עובדת ברשות לביטחון קהילתי, ועוסקת גם בנומרולוגיה, מכוונת ויועצת נומרולוגית, כותבת פרשנויות נומרולוגיות על המצב בארץ.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
הזיכרונות הטובים מחברים אותי לעיר הזאת, זיכרונות מהשכונה אך גם מהעיר עצמה. הפעילות בתנועת נוער לנוער, חוף הים (כמה חיכינו לאוטובוס בחזרה…), ריח היקב. סבתא וסבא שלי בנו את השכונה "עזרא וביצרון", שלימים נקראה רמת אליהו ועל כך גאוותי. במו ידיהם נבנו בתי כנסת בשכונה ונסללו כבישים. זה מה שמחבר אותי לעיר-כל המשפחה שלי נשארה לגור בראשון, יש לנו גאוה ראשונית.

מה חסר לך בעיר?
האמת, שלא חסר לי דבר בעיר. היא גדלה כל כך. זה כבר לא הימים שפעל בה רק בית קפה אחד. יש בה תרבות, מוסדות חינוך, מכללה, היכל תרבות – פעם בשטח הזה למי שזוכר, היו מביאים לונה פארק נודד וכולם היו מגיעים אליו במוצ"ש.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף עליך?
הבילוי המשפחתי המועדף עלי הוא טיולים בטבע.

מאייה בטיול טבע משפחתי

משהו שראית במקום אחר והיית שמחה לראות גם אצלנו בעיר ?
יש לי ויז'ן כזה של אנשים עושים טאי צ'י או יוגה בגן העיר בבוקר, משהו כזה שהופך להיות חלק מהתרבות העירונית שלנו, שהיום שלנו יפתח ברוגע-גם בגנים ובבתי הספר. אני מאמינה שיכולה להיות לזה השפעה עצומה על מדד האלימות, על הבריאות הרגשית ועל איכות החיים של כולנו.

מאייה וטל בטיול בהודו

אם היינו מסדרים לך היום פגישה עם ראש העיר אילו רעיונות/עצות היית נותן לו בנוגע לעיר, על מה חשוב לך לשמור בעיר ומה היית רוצה לשנות?
אני מרגישה שיש "דלת פתוחה" אל הנהגת העיר. יש לנו הנהגה קשובה לצרכי התושב. בשנים האחרונות הונהגה מדיניות עירונית של שיח, אם זה בקבוצות ווטסאפ שכונתיות ועירוניות, וקל יותר לתושב לבקש, להתריע, להציע. גם אני משתתפת בווטסאפ השכונתי ועדה למענים של העיריה על תלונות ובקשות התושבים.

פעילות או עשייה אישית/ציבורית שלך- אם הייתה השנה…
אחד ההישגים האישיים שלי השנה – חיבור לרשתות החברתיות. ממצב שלא ידעתי איך להתנהל בעולם הווירטואלי אני לומדת ונהנית לכתוב פוסטים בעלי ערך למתעניינים בנומרולוגיה- שמות ומשמעותם, מספרים תאריכים, וגם פרשנות נומרולוגית למצב בארץ ובעולם.
גם את האתר שלי mayama.co.il שדרגתי וזה הישג בפני עצמו.

אם היית לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
בוחרת בתיק החינוך. מאמינה שזה הבסיס להכל!

איך השפיעה עליך תקופת הקורונה?
הקורונה תקופה מאתגרת ואני משתדלת להוציא ממנה את הטוב.

שלכם – מאייה עצמוני מזרחי

באתר :  https://mayama.co.il/

ובדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/mayama.co.il/

 

תגובות

תגובות