אוהד אוזן, שמשמש בתפקידי ציבור כמעט יום יום ב- 20 שנה האחרונות (יו"ר הנהגת ההורים העירונית וחבר מועצת העיר) נמצא בימים אלה בהכנות קדחתניות לבחירות הארציות מטעם מפלגת "ימינה". מי שמכיר את אוהד מקרוב יודע שהעשייה הציבורית והזירה הפוליטית בימינה לא זרים לו ומוצא בעשיה ובמעורבות סיפוק רב בעיקר במפלגה שנותנת במה וביטוי לערכים בהם הוא מאמין. אילצנו את אוהד לבצע "פאוזה" קצרה כדי לשבת איתנו לראיון בקפה של בוקר יום חמישי.

אוהד אוזן

בוקר טוב אוהד, מה שלומך בימים אלה? עפ"י דף הפייסבוק שלך אתה ממש בתוך מערכת הבחירות הארצית…
בוקר אור, הכל מצוין ערוכים ומוכנים למערכה. אכן, כפי שידוע אני מעורב במערכת הפוליטית הארצית לשמחתי ראשי המפלגה נתנו בי שוב אמון ושובצתי ברשימת ימינה לכנסת ה 24 בבחירות שיתקיימו בעוד 40 יום.

מתי בדיוק הצטרפת ל"ימינה"? ומדוע דווקא אליהם?
בסוף 2018 בעיצומה של מערכת הבחירות למועצת העיר ראשון לציון כיושב ראש סיעת ״סרוגים + החברתיים״, נודע לי על הקמת מפלגת ״הימין החדש״ (כיום ימינה).  ההלימה והדמיון במצע, בתפישת העולם, בחזון ובערכים, שהציגו נפתלי בנט ואיילת שקד, הביאו באופן טבעי לחיבור מיידי.

מפלגה שמדברת בגובה העיניים, לכל חלקי הציבור – דתיים, חילונים, נשים וגברים, הערבות ההדדית, אהבת הארץ ורוח הנתינה, מהווים מבחינתי את הסיבה העיקרית לשותפות האמיצה שנרקמה בנינו בשנים האחרונות.

למי שלא מכיר עדיין את ההיסטוריה של העשייה הציבורית שלך, מה אתה יכול לספר להם?
אני פעיל ציבור בראשון לציון קרוב ל- 20 שנה. אני בן 45 נשוי לרבקה, ואב לשני בנים, הצעיר בן שלש והבוגר חייל קרבי. אני בעל תואר ראשון בחינוך ומדעי החברה ותואר שני במנהל עסקים תוך התמחות ביעוץ ארגוני. בעל חברה לשיווק מיתוג ופרסום. תפקידי הציבוריים הראשוניים היו כיושב ראש עמותת הר המוריה ובהנהגת ההורים, כאשר במשך כ- 5 שנים עמדתי בראש הנהגת ההורים העירונית בעיר.

לאחר מכן ב 2013 נבחרתי למועצת העיר ראשון לציון וכיהנתי כחבר מועצה מטעם התנועה החברתית הירוקה. החזקתי את תיק תמ"א 38 בשיא פריחת הפרויקטים ושינינו את פני העיר הוותיקה. כיהנתי כחבר וועדת הביקורת, חבר ועדת החינוך ו יו"ר ועדת מסורת בעיר. ב- 2018 לאחר סיים כהונתי במועצת העיר התחלתי את דרכי הפוליטית ברמה הארצית.

אוהד אוזן עם נפתלי בנט בביקור בעיר

ספר במה זה כרוך לנהל מטה בחירות בעיר גדולה כמו ראשון לציון?
מטה הבחירות הפעם התארגן מבעוד מועד. יש במטה קרוב ל 100 פעילי שטח והמרצה , ממש שילשנו את כמות הפעילים ועוד מצטרפים מידי יום.
המטה בגלל אופי העיר וגודלה בנוי ממרחבים שכונתיים ומגזרים ייעודיים כמו עולי חבר העמים, ציונות דתית וכמובן תושבים חילונים שאוהבים ומתחברים למסרים של התנועה, קבוצת הגיל השלישי, נשים פורצות דרך ועוד.
הפעם בזכות החיבור לשולמנים בראשות אביר קארה יש לנו צוות מצוין ותוספת כח משמעותית שפועלת בתחום בעלי העסקים והרווחה בעיר – וצפוי ביקור משמעותי בשבוע הבא של השולמנים כאן בראשון לציון. ההתעסקות במטה היא סביב השעון בעיקר כדי לאגד את כלל התומכים הרבים בעיר ולהביאם לכדי הצבעה ביום הבוחר.

מה אתה מאחל לעצמך בסוף מערכת הבחירות הזו?
בראש ובראשונה אאחל למדינת ישראל , שנפתלי בנט יקים את הממשלה ונקבל ראש ממשלה ראוי איכותי בעל יוזמה מעוף שיצליח להוציא אותנו מהמשבר העמוק שאנחנו נמצאים בו.בטבעי שאתגייס ואעשה כל שלאל ידי על מנת שנפתלי בנט ירכיב את הממשלה הבאה.
המועמד היחיד שהפגין מנהיגות ומי שיוכל להחזיר את המדינה לימים טובים ולשגרה הברוכה. בפן האישי עיני נשואות לכנסת, אני מודה לנפתלי בנט ואיילת שקד על האמון בהצבתי ברשימה גם הפעם. הצבת נציג מראשון לציון היא העת אמון בעיר ובתושביה ואני בטוח שזה יבוא לידי ביטוי גם בהצבעה בקלפי.

אני קורא לתושבי העיר לתת לנו את הקול שלכם בבחירות ולהכניס נציג נוסף בן העיר לכנסת ישראל. זה תלוי גם בכם המצביעים בראשון לציון.

לסיכום, מסר לתושבי ראשון לציון 
אנו נמצאים בימים לא פשוטים בהם עם ישראל ומדינת ישראל נתונים בשבר עמוק המתקשה להתאחות.
הכאוס נראה לעיני כל בגלל ניהול כושל של הממשלה ואוזלת יד בכל הקשור בטיפול בקורונה החל מהכנסת מוטציות ועד אי הבנה בסיסית ביכולת לנהל את המשבר עם החלטות סותרות ומתחלפות חדשות לבקרים.
דבר אחד ברור – רק נפתלי בנט שהוכיח בעברו המקצועי כיזם הי-טק וכשר בטחון ושר חינוך שהוביל רפורמות משמעותיות עם תוצאות מוכחות יוכל להוביל את ישראל בדרך הבטוחה ליציאה מן המשבר הזה.
ימינה מביאה בשורה אמיתית לתושבי ישראל במיגור מגפת הקורונה וחזרה לשגרה באחריות ובמקצועיות, תוך טיפול אמיתי במשבר הכלכלי ויצירת מאות אלפי מקומות עבודה ובטחון לתושבי ישראל.

תגובות

תגובות