צילום באדיבות אתר איגוד הכדוריד הישראלי

כמעט בכל שנה, הדרבי של ראשון לציון הוא משחק העונה בליגת העל בכדוריד. לעתים, מסתננת קבוצה אחרת שהופכת את הצמרת למשולשת – כמו אס"א תל אביב בשנותיה היפות, מכבי תל אביב בשנותיה היפות, והפועל אשדוד בשנותיה הנוכחיות.

לדרבי הראשוני אכן חוקים משלו. הפועל ראשל"צ הגיעה כפייבוריטית ובפורמה עם מאזן 1:6 ניצחונות. מכבי ראשל"צ הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בשבוע האחרון לאשדוד ולבאר שבע, עם קבוצה צעירה יחסית וללא כוכבים גדולים, אבל היום – באולם הביתי של האדומים בנחלת יהודה – הצבע הצהוב שלט.

צילום באדיבות גבי אללוף – אתר איגוד הכדוריד הישראלי

מכבי ניצחה 29:31, ורשמה ניצחון רביעי ברציפות במשחקי הדרבי בשתי העונות האחרונות (כולל הניצחון על הפועל בנחלת יהודה בחצי גמר גביע ווינר-שופטים). ירמי סידי, אקס הפועל, ששב מפציעה ארוכה השבוע, היה הגיבור הגדול שלה – עם 12 שערים! ניב פישלוביץ, עוד אקס אדום, סיפק 12 עצירות באחוזים גבוהים.

מאמן הפועל, עידן מימון: "עוד פעם טעויות בסיסיות, מתקרבים ומאבדים, לא מרוכזים בהגנה, מחטיאים. משחק לא טוב. חבל מאוד. יש שחקנים שנתנו, כאלו יותר ופחות, ונצטרך לתקן דברים. נתנו למכבי לנצח בבית שלנו כבר פעם שנייה, ואני מצטער בשביל האוהדים. זו תחילת העונה, יהיה בסדר".

מאמן מכבי, ג'ו מתתיה: "הייתי שמח קצת אם היינו מצליחים לסיים את זה יותר יפה לעין, אבל אני מאוד גאה בבחורים – הם עשו עבודה מדהימה. חלק עלו חולים, וכולם התעלו והקריבו, הגנתית והתקפית. קצת התגעגעתי לירמי סידי. כיף שהוא איתי ולא נגדי. המבחן שלנו הוא להיות טוב לאורך זמן, ולא להבליח פעם בחודש ולהופיע".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here