שבוע גדוש באירועים לפנינו, קיבצנו עבורכם מספר אייטמים בולטים מהביצה המקומית שלנו, נשמח לקבל ממכם למדור גם תמונות שוות עם סיפורים מקומיים לפרסום למייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com‬, נא להשתמש במייל זה גם לבקשת מנוי חינם של המגזין למייל האישי…קריאה נעימה !!

מהפרלמנט של פולה לפרלמנט של בודפשט….לפני כמה חודשים החברים ב"פרלמנט של פולה" ( זיו נחמה, איציק אבשלומוב, גבי ביטרן, שלמה מיימון, רובי עזר, ויקטור כהנא) ישבו יחד בקפה והעלו את הרעיון של נסיעה יחד לחו"ל. הרעיון קרם עור וגידים, החבר'ה רכשו כרטיסים ויצאו לנפוש ולטייל בשווקים, בקתדרלות, בקניונים, בדנובה וברחובות של בודפשט ולקינוח ביקרו איל לא בפרלמנט של בודפשט.

ממש לאחרונה הוציאה טל פלדמן (24 ), סטודנטית לחינוך יצירתי לגיל הרך, תושבת ראשון לציון ספר שירים ראשון בשם "בין הזריחות והשקיעות", ספר ביכורים ראשון שמקבץ בתוכו שירים על ערכים וסיטואציות שונות בחיי היומיום, ספר שמביא תובנות על מירוץ החיים והיכולת שלנו לבצע את הבחירות כשעוצרים רגע לנשום. טל כבר מקבלת על הספר המון פרגון, תגובות מרגשות שלא מובנות מאליהן בכלל.


שימו לב, שאול החתול חזר מאיסטנבול ….הסטנאפיסט והבדרן רוני ששון מככב בחודש האחרון בקליפ קורע צלעות ברשתות החברתיות " השתול מאיסטנבול מכה שנית " המספר בהופעה את המסע שלו לטורקיה להשתלת שיער
רוצים לדעת מעיין הטורקית שלו? כנסו לקליפ והפעילו רמקולים….


מיטל גבאי מאמנת הכושר נצפתה בסוף השבוע האחרון במדריד, שם היא מעבירה אימוני כושר וכנסי ספורט בהולמס פלייס מדריד מעת לעת, מקפיצה ומפעילה את כולם בספרדית שוטפת … בקרוב היא גם יוצאת עם תכנית מיוחדת של טיול ספורטיבי עירוני – המשיכו לעקוב! "


## לקבלת מנוי חינם ל"מגזין הבילוי והפנאי של ראשון לציון" שלחו בקשה למייל הבא : Rishon.magazine@gmail.com‬

את חגיגות 15 שנה למותג האופנה של הזוג הראשל"צי ״דורין וליאור סגול״ עשו הזוג בצילומי קולקציה חדשה באחד הלוקיישנים הכי רומנטיים, העיר ונציה המדהימה שבאיטליה.


הבדרן והסטנאפיסט דודו ארז הגיע עם צוות צילום לבניין העירייה במסגרת האירועים המקשימים של "כנס השפה העברית – לשון ראשון 13" שיתקיימו בין התאריכים 5-8.2.20 והעביר דחקות כמו שהוא רק יודע עם העוברים והשבים …..המדור כבר משתוקק לראות את התוצאה של הקליפ ….


מיודענו שי פוקסיניאנו קיבל אייטם מכובד אצל נדב בורנשטיין בתוכנית "חי בלילה" בגלל שקיבל 5 ימים במעצר בית בגלל פוסט הטרלה בפייס , מי שמכיר ועוקב אחרי הפוסטים הקורעים של שי ישר הבין שלא הבינו אותו כראוי והמעצר היה מעצר שווא….מי שרוצה יותר פרטים על המעצר ההזוי מוזמן להיכנס ללינק הבא


מזל טוב ענקי למדריכת הכושר הכי ססגונית בקאנטרי 360 מערב רונה מונסוניגו (מימין) שחוגגת בימים אלה יום הולדת וקיבלה פוסט מרגש מחברתה מדריכת הכושר רונית צוקרל שיודעת תמיד לפרגן ראשונה….מזל טוב רונה המקסימה גם מהמדור שלנו …


תלמידי חטיבת מקיף ט' תרמו כסף לקניית שקיות ממתקים של אקי"ם ואת השקיות תרמו לבית החולים לבריאות הנפש בנס ציונה.


DJ סקאזי שלנו ממשיך לחתום דרכון ומופיע בכל חור בעולם, פוסטרים ענקיים שלו מקשטים רחובות שלמים לכל מקום שהוא מגיע ורק פה בארץ הוא מתנהל בצניעות, בדירה צנועה אבל מיוחדת בנווה חוף ושולח לנו ד"ש מהאי המדהים קופנהגן שבתאילנד….


שני לאונוב, תלמידת יב2 בבית ספר מקיף ט' נבחרה על ידי הועדה הארצית כראויה לקבל את פרס "אות שר החינוך לנוער פעיל מצטיין" על שם אלעד ריבן. שני פעילת כמש"צית בבית הספר מקיף ט' בראשון לציון, היא מנהלת את האשכול הבית ספרי ומנהלת גיחות בית ספריות, במסגרת מחוזית שני מנהלת שני קורסי מש"צים בסיסי ומנהלת גרעין הנהגה. שני יוזמת ומנהלת פרויקטים התנדבותיים עם קשישים, בני נוער ועוד. בנוסף שני מתנדבת במסגרת אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, בארגון כנפיים של קרמבו ובמועצת תלמידים בית ספרית. שני מובילה ומנהיגה. אנו גאים בה מאוד!


 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here