שמחים לפתוח במגזין מדור חדש לאיתור כישרונות צעירים מקומיים ולתת להם במה וזרקור ראשוני. למוכשרת הראשונה שלנו קוראים רותם כהן (24), למדה בבית הספר היסודי פרס נובל ובתיכון מקיף ט׳ וכיום סטודנטית שנה שלישית לתואר ראשון בסטיילינג והפקות אופנה במרנגוני לונדון.

רותם התאהבה במוזיקה ושירה מגיל צעיר, מנגנת קצת בגיטרה ושואפת ללמוד פסנתר וגיטרה באופן מקצועי. רותם כבר הספיקה להוציא סינגל ראשון בשם A Song for the Player וכבר מפורסם בספוטיפיי, אפל מיוזיק אינסטגרם וכמובן ב-Youtube ופה אצלנו במגזין – רק תלחצו PLAY

האם יש לך רקע מוזיקלי?
יש לי בני דודים שעוסקים במוזיקה, אבל מהמשפחה הקרובה אני היחידה. אני שרה וכותבת בעיקר באנגלית, ובעיקר מתמקדת בז׳אנרים של פופ, רוק וקאנטרי. מגיל קטן התאהבתי בשפה האנגלית והמוזיקה שעשו בארה"ב, ומאז שאני זוכרת את עצמי, השירים שכתבתי היו באנגלית. בעברי למדתי פיתוח קול במתנ"ס השכונתי בפרס נובל ובנוסף למדתי ריקוד אצל לימור שולב בגן נחום במשך שש שנים.

איזה זמר/ת/להקה היא מודל עבורך?
וואו כל כך הרבה. גדלתי על הביטלס, מייקל ג׳קסון וקווין. האהבה שלי למוזיקה נולדה והושפעה מהם. כשגדלתי כמו כמעט כל בת, אהבתי מאוד את בריטני ספירס וככה התאהבתי במוזיקת הפופ המודרנית. אבל במהלך חיי הבוגרים האיידול שלי היא מיילי סיירוס, גיליתי אותה ב2006 בתוכנית ילדים ״האנה מונטנה״ וסוג של גדלתי איתה ועם השינויים שהיא חוותה והמוזיקה שהיא עשתה, התחברתי מאוד לכל העשייה שלה.

על אילו השפעות מוזיקליות גדלת?
גדלתי על מוזיקה שאבא שלי בדרך כלל שמע, ואני מגיל קטן הייתי שומעת בבית שירים של שנות ה60-80. עד היום אני מאוד מתחברת לשירים שיצאו לאור הרבה לפני שנולדתי.

## לקבלת מנוי חינם ל"מגזין הבילוי והפנאי של ראשון לציון" שלחו בקשה למייל הבא : Rishon.magazine@gmail.com‬

את כבר עובדת על אלבום בכורה?
כרגע אני עובדת על הסינגל הבא שלי, אם יוולד מפה אלבום הבכורה, אני מאוד אשמח. בינתיים מנסה לעבוד קשה ולקדם את עצמי, וללכת צעד אחר צעד.

האם את מתכוונת להשתתף בתכנית ריאליטי מוזיקלית?
לא הלכתי לתכנית ריאלטי מאחר וכרגע אני גרה על קו לונדון ישראל ולא יכולה להתחייב למשהו כזה. אני מאמינה שהפלטפורמות האלה נותנות במה לאמנים מעולים, אבל אני לא בטוחה אם זו הפלטפורמה הנכונה עבורי.

איך הסביבה הקרובה שלך מגיבה?
הסביבה שלי מאוד מפרגנת. למזלי אני מוקפת בחברים ואהבה ותמיכה. המשפחה שלי תמיד פרגנה לי וסמכה עליי שארדוף אחרי כל החלומות, לכן תומכים בי גם אם תעשיית הבידור היא לא תעשייה קלה. הם יודעים שאני עם הראש בעננים אבל רגליים בקרקע. זה השילוב המושלם.

בן הזוג מפרגן?
כן הוא מפרגן בטירוף וממש שם בשבילי. הוא עוזר בכל מה שיכול לעזור ותמיד מנסה לחפש לי דרכים נוספות להצליח. אבל הכי כיף זה לראות אותו נהנה מהשירה שלי, יש בזה משהו מרגש שתמיד מעלה לי חיוך.

איך את בוחרת את השירים שלך?
בעקרון אני כותבת המון שירים, אבל אני פשוט בוחרת לעבוד על מה שמאפיין את התקופה שלי באותו הרגע.
את הסינגל הראשון שלי שיצא ב1.1.2020, A Song for the Player, כתבתי כשהוא היה רלוונטי לסיטואציות שקרו באותו הזמן, יש לו משמעות עמוקה בשבילי וחדים יבחינו באמת בתכלית של השיר. בעקרון הוא נכתב למטרת העצמה נשית, וכביקורת לחברה שמייחסת לבנות ולנשים את המאפיין של רגישות יתר במערכות יחסים.

האם את כותבת בעצמך או מלחינה?
אני כותבת את השירים שלי בעצמי ומלחינה בראש. לאחר מכן פונה למפיק המוזיקלי המהמם שלי אביב לייבוביץ׳ והוא עוזר לי לעשות את כל הקסם. עוזר לי… הוא לוקח את הדמיון שלי והופך אותו למציאות עם הכישרון האדיר שלו והלב הענק שלו. הוא ממש מבין אותי וגורם לי להרגיש שזו היצירה שלי ושהדעה שלי חשובה. זה מאוד חשוב לי בעבודה מול מפיקים, בעיקר כשזו יצירה שלי. הוא עובד קשה, גם בעיקר כי אני פרפקציוניסטית ותמיד יש לי הערות.

תכניות עתידיות ?
לסיים את התואר, לחזור לארץ אחרי שלוש שנים מדהימות בלונדון. למצוא עבודה בעולם האופנה ובמקביל לקדם את המוזיקה שלי נון סטופ, בטח אלמד גם משחק. אני באמת מוכנה כבר לטרוף את העולם ולעשות כל מה שאני אוהבת.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here