מתחדשים עם מדור חדש "חפרפרת", באים לפרגן ולהרים לתושבי העיר, לאלה שעובדים בעיר וכמובן ל"מילואימניקים", אלה שנולדו והתחנכו העיר ומייצגים אותנו בכבוד בביצת הרכילות הארצית.


עידן מזרחי , המשנה לראש העיר התכבד לארח את ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו בראשון לציון, השניים יצאו יחד לסיור בחוף הים, דיסקסו על תוכניות עתידיות ועל עתידם של הצעירים בישראל.. עידן הנרגש הבטיח לשתף פעולה בכל נושא שיתבקש עבורו….. עידן גם דאג לנו לתמונת הנצחה.


הסטנדאפיסט והבדרן רוני ששון תושב העיר נסע כמה מאות מטרים מדירתו לבקר חבר חובב טיס במנחת המטוסים בראשון לציון, רוני סרב בנימוס להצעה לטוס סביב הגוש אך לא יצא מהמקום בלי מזכרת לאינסטוש….עוד גילינו השבוע שרוני עובד בימים אלה על העונה השניה לסדרת הרשת המצליחה ״בסלון אצל ששון״ וכותב ביחד עם יעל פרימר סביר תוכנית רשת חדשה בשם ״מהרפת-לרשת״…. בקרוב מאוד (8/9 ) אפשר גם לראות אותו בהופעה בהיכל התרבות פה בראשון לציון …תתחילו להתארגן על כרטיסים, הופעה קורעת – מאחד שנקרע !!

רוני ששון

 

 

 

 

 

 

# לקבלת מנוי חינם לשבועון "המגזין" נא שלחו בקשה למנוי במייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com

ה- DJ והמסטר סקאזי לא נח לרגע וממשיך לכבוש את בירות העולם, בין ההופעות השבוע בקפריסין ומונטנגרו הוא הספיק להופיע הכי קרוב לבית, נסיעה של 5 דקות לליב פארק בראשון לציון, סקאזי פרסם לאחרונה גירסת רימיקס מיוחדת לשיר Insomnia של הלהקה האהובה עליו Faithless שהייתה שמורה אצלו במגירה כבר 5 שנים, קטע נדיר שקיבלנו את האישור לשתף אותו גם פה בלינק הבא:  https://bit.ly/2Ttr8bY

 

 

 

 

 

 

 

 


אם כבר הזכרנו הופעות קל"ב, קבלו גם את הזמר המוכשר שלנו סטפן לגר שכיכב גם הוא בסבב ההופעות הארצי שלו בלייב פארק אחרי שהגיע חם מהופעב בסלינה באילת ובין לבין מוצא זמן לשמור על כושר כדי לטפח את הקוביות כדי להשוויץ עלינו באינסטוס….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ראש העיר רז קינסטליך, סגנו אבי חיים, ואיתן שלום, מחזיק תיק הספורט נתפסו מעודדים את הכתומים במשחק נגד הפועל קטמון בגביע הטוטו, עודדו יחד עם האוהדים מהטריבונה המרכזית ומחזיקים אצבעות ביציאה לדרך החדשה!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם שלנו, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר "אם אלה החיים". פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה: "זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין הנשי. זה עושה אותי מאוד שמחה".

לינוי אשרם וקן פלס – קרדיט צילום: צילום: רדאד ג'בארה

הג'ודוקא והמדליסט נציג עירנו, פיטר פלצ'יק ממשיך לעשות חייל ולספק גאווה לאומית בתחרויות חובקות עולם וזאת למרות חודשיים וחצי של שיקום ותשישות לאחר שני מחנות אימונים בספרד ובהולנד ובכל זאת הצליח לחזור עם מדליית ארד גראנד פרי זאגרב 🥉🇭🇷 – שאפו ענק יא פיטר !!


גיא גודס, מאמן מכבי ראשון הגיע לצפות בטורניר הסטריטבול ע"ש אורנתן מוטעי שהתקיים במתחם הרובע התכבד במחצית משחק הראווה בקרטון ארטיקים, גודס חפר ונבר עד שמצא ארטיק בצבע כתום צבע קבוצתו….לויאלי בטרוף !!

גיא גודס – צילום: אבי קקון

מצד שני את פסק הזמן במחצית המשחק ניצל אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית בקליעות לסל, אך מה שצלח לו בשנה שעברה לא עבד הפעם, פולק הבטיח לחזור לכושר ואנו הבטחנו לתעד אותו בטורניר הבא (-: ובינתיים אנחנו מניחים פה את קטע הוידאו רק בשביל המוטיבציה…


באו לחלוק כבוד לישראל מוטעי שעל שם בנו הטורניר זו השנה העשירית ראש העיר רז קינסטליך, סגניתו וממ"ק ליאל אבן זהר, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, חברי המועצה עידן מזרחי וסורין גנות, מאמן מכבי ראשון גיא גודס והנהלת הקבוצה בראשות יצחק פרי וגלעד זיו, שחקני הקבוצה הבוגרת ועוד נכבדים נוספים.


חודש אוגוסט מגיע ואיתו הנופשים בחו"ל, וכאחד שמחובר חזק לרשתות החברתיות אני "סובל" מעודף תמונות נוף שגורמות לי להזיע מקנאה כאילו לא חסרה פה הלחות של חודש אוגוסט … ליקטנו עבורכם מספר תיירים מעירנו שגם יודעים לשתף ולפרגן לנו עם המון מלח על הפצעים … במקום הראשון מיקי אלון שנמצא בחופשה משפחתי באירלנד ומתעד כל קילומטר בנוף הירקרק המקומי, אחריו איריס חזן שנמצאת עם החברות בתי לוין, לימור אוחיון, רוזי גרשון ואתי קליפר בחופשת בטן גב ברודוס וליאת סלמון שחזרה מחופשה מדהימה באי הקסום קו טאו בתאילנד … תודה שחלקתם איתנו את החוויות והתמונות….


וכעט הרשו לנו לפרגן לרונית צוקרל יקירת המדור שנרתמה מיידית לבקשתנו להכין כתבה לכבוד הגיליון הראשון שלנו…. רונית בין עבודתה כמורה לספרות ולשון ובין עבודתה כמדריכת כושר וכמדריכה לאורח חיים בריא (ואין על שיעורי הספינינג שלה) מוצאת זמן גם לבלות עם כלבת הבייגל קים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ונחתום בגזרת המילואימניקיות המייצגות את העיר בכבוד אין רגע דל, נטע אלחמיסטר, אלין לוי ולירן כוהנר יודעות לשלב עבודה והנאה, נטע הרחיקה עד מקסיקו כדי לדגמן את בגדי הים שלה, אלין לוי "הסתפרה" במלון בראשית המהמם במצפה רמון ומלכת היופי בדימוס לירן כוהנר קפצה לבילוי קצר בברצלונה … ואנחנו פה בארץ עם הלחות של אוגוסט מפרגנים כמובן….

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here