יצאתם לקניות וחזרתם עם אדנית ופרחים? מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון רגיל במועד הזה בשנה לחלק ולשתול מאות אלפי שתילים עם ילדי גנים, בתי ספר ותושבים וותיקים לכבוד ט"ו בשבט. השנה, לאור הסגר וההגבלות על התקהלות, החליטה העירייה לייצר אווירת החג במקומות אולי הבודדים שפועלים בימים אלו- מרכזי הקניות.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ט"ו בשבט הוא חג שמסמל פריחה והתחדשות ואני מקווה שהשנה הוא יסמל את תחילתה של תקופה חדשה, נטולת תחלואה ומסכות. יצאנו לשווקים כדי לשמח ולעודד את תושבי העיר בתקופת לא פשוטה זו. אני מאחל לכל תושבי העיר ט"ו בשבט שמח ופורח".

כדי למנוע התקהלויות, הניידת החגיגית תפקוד באופן אקראי את מרכזי הקניות ותחלק, ישירות לרכבי התושבים, אדנית עם שקית אדמה, שלושה שתילי תבלין ופרחים ואפילו משפך קטן. בסך הכל, עד לט"ו בשבט, תחלק עיריית ראשון לציון כאלפיים ערכות.

חברת המועצה, קרן דנה, שקידמה את הפעילות, אמרה: "חשבנו על פעילות חווייתית, לפי הגבלות התו הסגול, שתעניק לתושבי העיר הרגשה חגיגית של חג ט"ו בשבט. פעילות שכוללת שתילה וטיפול בשתילי הפרחים העונתיים והתבלינים. ברצוני להודות לראש העירייה- רז קינסטליך, למנכ"ל העירייה דודי גיל, לראש מנהל איכות הסביבה- אילן רפאלי, למנהל אגף הגינון- אריה אברהם וכל השותפים לעשייה המבורכת".

תגובות

תגובות