ראש העירייה, רז קינסטליך ומנהלת בית החולים שמיר (אסף הרופא) ד"ר אסנת לבציון-קורח. צילום: עידן גרוס

"היום אנו מציינים את חג ט"ו בשבט – חג הנטיעות. חג המסמל התחדשות, פריחה ואופטימיות. ביום כזה שכולו הודיה לטבע המתחדש, היה לנו חשוב להודות ולהוקיר גם את צוותי הרפואה בישראל". את הדברים אמר היום (28.1) ראש העירייה, רז קינסטליך, בחנוכת חורשת צוותי הרפואה בראשון לציון.

בטקס מצומצם, לאור הגבלות הסגר, ובאווירת ט"ו בשבט, השתתפו גם מנכ"ל העירייה-דודי גיל, סגן ראש העירייה- אבי חיים ומנהלת בית החולים שמיר (אסף הרופא)- ד"ר אסנת לבציון-קורח, שאמרה: "התרגשתי מההחלטה של העירייה לחנוך חורשה כהוקרה לצוותים הרפואיים. אני חושבת שזה הדדי, בכל פעם שהיינו צריכים עזרה מהעירייה, יצאתם מגדרכם כדי לעזור לנו, יש כאן שיתוף פעולה פורה ואני מברכת על כך".

ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף ואמר: "רופאים ורופאות, אחים ואחיות, מנהלי מחלקות ובתי חולים, עמדו בחזית הלחימה בנגיף הקורונה. וזו אכן מלחמה, אני חושב שאין אף אדם היום שמעז לזלזל במה שנגיף הקורונה לימד והעביר את כולנו השנה. הצוותים הרפואיים שעושים עבודת קודש גם בשגרה, עבדו בשנה זו מסביב לשעון, בתנאים לא תנאים, לעיתים ללא מיגון ותוך כדי סיכון החיים שלהם עצמם".

במהלך משבר הקורונה, התקיים שיתוף פעולה הדוק בין העירייה לבית החולים הסמוך. בין היתר הקימה העירייה שמרטפיות בסגרים להורים לילדים העובדים בבית החולים. כמו כן, עם תחילת מבצע "לתת כתף" העירייה קיימה עם בית החולים מבצע לליווי וחיסון תושבים ותיקים עריריים וניצולי שואה מראשון לציון.

תגובות

תגובות