נשים יקרות, גברים יקרים, בואו נצא לסיור בגן החיים, על שלל צבעיו, בססגוניות מרהיבה, בגן המשכר בריחו, שצובע לנו את החיים בעושר עצום של צבעים וריחות.

פריחה נשית מוקדמת, פריחה נשית עונתית, פריחה נשית מאוחרת- בואו נאפשר לעצמנו נקודת מבט אחרת.

פריחה מוקדמת – אהבה צעירה בוסרית

הפרח עדיין לא נפתח במלואו, לא החליט מהו ריחו ומהו הגוון המדויק לו. פרח צעיר! קצת הולך לאיבוד בין בליל הריחות והצורות השונות, נמצא בין פרחים שלא תואמים לו או בין כאלה שלא יודע אם תואמים לו. בשלב של פריחה מוקדמת הוא לא מבין מה בדיוק הוא רוצה, עם איזה פרח להתאחד. פרח בן ופרח בת נפגשים, מביטים בעיניים, מתרגשים, נפעמים, אך בשלב הזה יש חריקות, יש קצת איבוד דרך, הצבעים מטושטשים, עדיין לא בולטים בצבע עז, ריחם עדיין לא קיבל את האיפיון האמיתי = אהבת בוסר.

ברכה דיין

פריחה עונתית – אהבה מדלגת

הפרחים של העידן החדש- המטיילים בגן קופצים כמו פרפרים מפרח לפרח. גברים ונשים בלחץ להספיק להריח/ לגעת/ לחוות במלוא העוצמה את כל הפרחים בגן. התהליכים לא ברורים, לא מדויקים. יש היצע אדיר, קשה לבחור, קשה להתחבר לאורך זמן. וככה העונה חולפת וגברים/נשים קופצים לפרח הבא ….. העונה מסתיימת מהר מידי!!! לא מספיקים ליהנות מכל הטוב שיש לפרח להציע = אהבת "עובר ושב".

פריחה מאוחרת, אהבה של בשלות!

בטיולנו בגן הפרחים המרהיב ביופיו, כבר מרחוק אפשר להבחין בפרח עם ריחו המשכר, הפרח בשיאו, במלוא תפארתו! הפרח הייחודי שנבחר במחשבה, ברגש מעמיק ויודע בדיוק מהי הגדרתו, ומה הוא רוצה! הפרח בשיא התבונה, בשיא הידע, פרח שמכיר בערך עצמו, יודע מה רצונו, ואיך הוא מתבלט מעל לחבריו הפרחים. הפרח בשיא פריחתו זוקף ראשו ושולח את קרני האור מליבו בנתינה עצומה, יודע מה הוא מביא איתו. פרח בשיא הבשלות עם שורשים חזקים יפרח בכל פעם מחדש, ויודע שהוא משתבח בכל שנה יותר ויותר = זאת אהבת שיא!

נשים יקרות, גברים יקרים, צאו לטיול בשבילי החיים, תשאפו עמוק את הריחות המיוחדים התואמים לכם במיוחד, תתחברו לפרח המשכר בריחו, שמפעים את הלב ביופיו. תרגישו בלב לאיזה שלב אתם רוצים להתחבר, האם הוא זמני, או שהבחירה הלא מודעת יוצרת מצב שמתקבע. תדעו מה אתם רוצים ולא מה רוצים עבורכם. נשים יקרות, גברים יקרים, תתהלכו בגן בראש מורם כמו בני מלוכה מלאי ערך, תתבוננו בצבעים המיוחדים, תרגישו עם הלב, תשאפו את הריח ותהיו בטוחים שכל בחירה שלכם היא לגיטימית!

וכבר נאמר "לא טוב היות האדם לבדו", לכן אל תישארו על תקן "זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל, אתם חשובים לנו, תשאירו פרטים ונחזור אליכם". לא!!! תקבלו החלטה ותעופו על זה! תתחברו במלוא החושים לאהבה, תפיקו את המיטב עבורכם ותבחרו נכון בהקשבה פנימית!

שלכם, ברכה דיין
מורה רוחנית לאיכות חיים, מכוונת דרך להתפתחות אישית

תגובות

תגובות