צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון

בימים האחרונים, מאז הפרסומים על כוונת משרד הבריאות לסגור את המרכז הגריאטרי בראשון לציון, רבים מכם סוערים, ובצדק דורשים תשובה. אתם צודקים. אתן צודקות. כמחזיקת תיק בריאות הציבור נכנסתי לעומק הנושא ואין בכוונתי לוותר עד שלא יימצא פתרון ראוי וצודק לדיירי המוסד הגריאטרי – הסבים שלנו, ההורים שלנו, מלח הארץ והעיר. לא נעזוב אותם ואותן לעת זקנה.

סוגיית סגירת המרכז הגריאטרי לא עולה בפעם הראשונה. היא עלתה גם בעבר, בשנים 2013-2014, כשבסופו של דבר חזר בו משרד הבריאות מכוונתו והותיר את המרכז פתוח. כעת, אנו נמצאים בסבב ב' של המאבק. חשוב לי להדגיש כי להודעת משרד הבריאות על סגירת המרכז אין שום קשר לתביעות הכספיות של העירייה, אשר צפויות להתברר בחודשיים הקרובים. לו רצה משרד הבריאות באמת ובתמים להמשיך ולקיים את המרכז הבריאותי, היה מוצא בעירייה פרטנר לעניין, משלם את חובותיו שנפסקו על ידי ביהמ"ש וחותם על הסכם עם העירייה. אנו נשמח שהמרכז ישאר ואף יתרחב!

חשוב לי לעדכן אתכם כי במהלך החודש הבא יתקיים גישור בנושא הזה בנוכחות בכירי המשרד והעירייה, יחד עם המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, ואני מקווה ומאמינה שהתהליך יביא לפתרון הנושא – גם הפעם. בכוונתנו, חברי חבר הכנסת אילן גילאון ואנוכי, לשלוח מכתב דחוף לסגן שר הבריאות ליצמן ולדרוש ממנו למצוא פתרון בהול.

המאבק הציבורי צודק מאין כמוהו ואני, וכמובן חבריי לעירייה, נבחרי הציבור שלכם, ערים לכך ונהיה יחד אתכם, כתף אל כתף.

שלכם ולמענכן,
אילנית הרוש
חברת מועצת העיר
מחזיקת תיק בריאות הציבור
יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here