לראשונה חוותה העיר ראשון לציון את מעמד סיום השס בערב רווי חווית קדושה. הקהל הרב שנכח במקום הם העדות שזו אמנם הפעם הראשונה למעמד שכזה ובטח לא בפעם האחרונה. קיומו של ערב זה הוא תוצר של רעיון אוו רקם ויזם סגן ראש העיר ורב קהילת בני מלכים הרב אריה כהן ואכן רעיון שעלה יפה ובהצלחה כבירה.

לצד החלק האומנותי אותו ביצע גדול הזמר החסידי אברהם פריד שהוכיח מדוע בשלושת העשורים האחרונים הוא ניצב בראש רשימת האומנים האהובים העניק לקהל ערב מדהים של חוויה בלתי נשכחת.לאורך החלק האומנותי קל היה להבין ,הוכיח הקהל עד כמה ההחלטה שפריד יופיע בערב זה הייתה נכונה .

ראש העיר רז נסטליך שכיבד בנוכחותו נשא דברים וציין שהעירייה רואה בקיום ערבים מסוג זה נדבך חשוב בשיתוף הפעולה עם המגזרים השונים בעיר והבטיח שהעירייה תמשיך לסייע לקיום עברים מסוג זה.

חתן השמחה כך אפשר לכנות את סגן ראש העיר הרב אריה כהן לא הסתיר במשך כל הערב את התרגשותו מנוכחות הקהל הרב והאווירה המחשמלת לאורך כל הערב בחלק הרוחני ובחלק האומנותי.

הרב כהן חזר וציין שערב זה מוכיח שכוחנו באחדותנו."כשאני מביט מי נוכח בקהל מגביר אצלי את המוטיבציה להמשיך ביתר שאת את פעילות מורשת ישראל. הרב כהן הודה לראש העיר על דבריו החמים מחד ומאידך על סיוע העירייה בכל הקשור לקיומו של ערב זה בסימן לערבים נוספים שיבואו בהמשך השנה.

גם מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק זכה לדברי שבח וברכה בדבריו של הרב כהן כאדם שהיה שותף מלא להצלחת קיומו של ערב זה.

סיום הערב שייך לרב שלום ארוש מגדולי רבני חסידות ברסלב שהרחיב בערך לימוד וסיום השס. הרב ארוש שנחשב לאחד מגדולי המחזירים בתשובה בדורנו ציין שראשון לציון היא דוגמא להתעוררות תנועת התשובה בדורנו וכמובן שלא פסח בדברי שבח לרב אריה כהן שלדבריו פעילותו היא אבן נדבך בעולם התורה בראשון לציון.

בסיום הערב ניתן היה לחוש את רחשי הקהל הרב שנכח במקום. רחשי לב שמשבחים את הרב כהן בתקווה לעוד ערבים עם תכנים מסוג זה בהמשך

 

קבלו טעימה מהמסיבה הגדולה שהתרחשה בהיכל…..

תגובות

תגובות