על רקע התפשטות נגיף הקורונה ושורת ההגבלות וההנחיות של משרד הבריאות, קיימה עיריית ראשון לציון הערכת מצב להמשך. מנכ"ל העירייה, הנחה לרכוש עשרות מחשבים ניידים לעובדים המעניקים שירות ישיר לתושב. המטרה היא להעניק אותה רמת שירות גם תחת מגבלות שונות.

במקביל, בעירייה מחדדים כי חלק ניכר מהשירותים העירוניים זמינים באתר העירייה ובאתרי החברות העירוניות. פרטים נוספים אודות השירות הנדרש ניתן לקבל במוקד העירוני או באתר האינטרנט של עיריית ראשון לציון.
מנכ"ל העירייה, דודי גיל, אמר כי הנחת העבודה היא לשמור על ביטחונם ובריאותם של העובדים והתושבים, יחד עם זאת לוודא הענקת שירות לתושבים בכל תרחיש".

נזכיר כי העירייה רכשה לאחרונה למעלה מ-440 חליפות מגן שימשו את עובדי השטח בעירייה שימשיכו לתת שירות לתושבים בתרחיש הפסימי של הידבקות המונית. החליפות כוללות כיסוי הרמטי של הגוף, כפפות, מסיכות לפנים ומשקפי מגן. לכל העובדים הוצאו הנחיות מטעם משרד הבריאות על התנהלות בעבודה להקטנת הסיכוי להידבקות, למשל שטיפת ידיים, כיסוי הפה בשיעול ועוד.

בנוסף, גם במערכת החינוך העירונית נערכים לאפשרות של למידה מרחוק דרך רשת האינטרנט. כל גורמי המקצוע בעירייה הונחו להיערך לכל תרחיש ולוודא כי ראשון לציון תהיה במוכנות גבוה במקרה הצורך.

תגובות

תגובות