מיטל דומב

ראשון לציון נחשבת למעצמת על בתחום הרובוטיקה. למנחת הקבוצות במרכז למחוננים רון ורדי, מיטל דומב (34), יש משקל רב בהישג. מתוך חמש אליפויות העולם האחרונות, ראשון לציון גרפה את המקום הראשון בארבע מהן, בכולן היא הייתה מעורבת. עתה היא מונתה ליו"ר רובוקאפ ישראל ותהיה אחראית בין היתר על אופי התחרויות בארץ.

"מבחינתי זו סגירת מעגל מדהימה, מרגשת ובלתי נתפשת" מספרת דומב "מתחרות שהתחרתי בה בגיל 15 ועד היום אני הנציגה של רובוקאפ ישראל בעולם. אני מתרגשת להעביר את החוויה המדהימה שלי לעוד אלפי תלמידים ותלמידים בארץ שיובילו את מדינת ישראל לאליפות עולם נוספת".

דומב תמשיך השנה ברון ורדי בראשון לציון, המקום שמשמש לה כבית בשנים האחרונות "ההשקעה של עיריית ראשון לציון ובית ספר רון ורדי בראשון לציון בתלמידים היא נדירה. הלוואי שזה היה קורה בכל הארץ. לי אישית זו זכות גדולה ותענוג לעבוד עם העיריה ורון ורדי כי הם מבינים טכנולוגיה, חינוך, והעצמה וזה המפתח בעיני להצלחה".

מיטל דומב

ביחידת מחוננים ומצטיינים במינהל החינוך משקיעים רבות בתחום הרובוטיקה והמדעים. תלמידי העיר הם אורחים קבועים בתחרויות בינלאומיות. השנה לאור התפשטות נגיף הקורונה לא התקיימה אליפות, אבל בשנה שלפני כן, ב-2019, לא פחות משלוש קבוצות מראשון לציון נשלחו לאליפות העולם באוסטרליה וחזרו עם אליפות עולם בקטגוריית הופעת במה, אליפות עולם קבוצתית בקטגוריית כדורגל סופר-טים ופרס הופעת הבמה הטובה ביותר.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני מברך את מיטל על המינוי הראוי ועל תרומתה הרבה בהצלחת הקבוצות שלנו בתחרויות השונות. לא פחות מזה, אני שמח לדעת שאלו אנשי החינוך שמלווים את התלמידים שלנו, מאמינים בהם, דוחפים קדימה למצוינות וכובשים יעדים".

מיטל דומב תשמש למעשה כנציגת התחרות הבינלאומית בישראל. תפקידה יהיה לפתח את תחום הרובוטיקה ואת רובוקאפ בארץ ולאפשר לכמה שיותר תלמידים ותלמידות הזדמנות ללמוד את אחד התחומים הכי נשחקים היום תוך העצמה ורכישת כלים פרקטיים לחיים.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך: "ברכות למיטל ותעודת כבוד לכל צוות מכון רון ורדי ומרכז המצוינות של העיר".

תגובות

תגובות