אליפות בינלאומית לילדים ונוער נערכה בסוף השבוע בראשון לציון. באליפות השתתפו 180 שחקנים צעירים מאחת עשרה מדינות אירופה ואסיה. זו הפעם ה 12 שמועדון מכבי ראשון לציון לבדמינטון מארגן את התחרות בסיוע עיריית ראשון לציון והחברה העירונית לתרבות, נוער וספורט.

בטקס פתיחת התחרות ציין ראש העירייה מר רז קינסטליך את תרומת העירייה בפיתוח הספורט בעיר, כולל הקמת מתקני ספורט כמו המרכז למצויינות והיכל ארנה.

תמיכת רבת שנים של משרד לקשרי חו"ל של עיריית ראשון לציון ומי שעומדת בראשו גב' אנט בן שחר בתחרות אפשרה השתתפות של שחקנים צעירים מהעיר חרקוב (אוקראינה), עיר תאומה של ראשון לציון.

בתחרות נוער עד גיל 19 שלטו שחקנים מנבחרת תאילנד שניצחו בחציי גמר שחקנים מהודו, הולנד וסרביה. בתחרות עד גיל 15 זכו במקומות הראשונים שחקנים מישראל ואזרביג'אן. בתחרות עד גיל 13 ברוב פרסים זכו שחקנים צעירים מישראל.

מועדון מכבי ראשון בין החזקים בארץ. במועדון מתאמנים ילדים מגיל 8, כאשר מרכז הפעילות הוא בית הספר "מרחבים". לא במקרה השחקנית הבכירה של ישראל חלי ניימן התחילה את דרכה הספורטיבית בבית הספר "מרחבים". היום חלי ניימן, בת 19, מדורגת בין 160 השחקניות הטובות בעולם ומתמודדת על כרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024. חלי זוכה לסיוע של חשוב מאוד של החברה העירונית ורשת תיכוני טומשין.

תגובות

תגובות