אביבית זרקון

האתר Rishon4u.co.il שמח להציג בפניכם פרויקט עירוני מחודש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבי העיר, עיסוקיהם, העדפותיהם, מה היו רוצים לשנות/לתקן/לשמר ומה הם מאחלים לעצמם….המדור שמח לארח השבוע את הפעילה חברתית אביבית זרקון .

אביבית זרקון (בת 43), בת ראשונה מבין שתי בנות לבית משפחת טוינה, בעלת סטודיו לאסטתיקה ויופי 20 שנה, נשואה לרוני קבלן חשמל ואמא לעדן 22, אפיק 20, סתיו 16 ולירן 15, נולדה בראשון בראשון ולמדה במקיף ג' עמית עמל, את השירות הצבאי עשה כרכזת כוח אדם אגף קצינים בחיל החימוש בתל השומר. מנהלת יחד עם חברי הטובים מיטל יצחק וטל אילן את הפורום החדש של תושבי ראשון לציון, אני גם חלק מקבוצת תושבים שנקראת "לתת זה ממלא" שמתכנסת כל חג (עד לפני הקורונה) לשמח ילדים בסיכון בהוסטלים בעיר ופעילה חברתית בעיר.

אביבית בפעילות חברתית ב"לתת זה ממלא" עם הבדרן והסטנדאפיסט רוני ששון

מה מחבר אותך לראשון לציון?
ראשון לציון היא עיר מרכזית, איכותית שיש בה איכות חיים, כאן נולדתי כאן הכרתי את האיש שלי וכאן אנו מגדלים את ילדינו, מחוברת אליה בכל רמ"ח אברי.

מה חסר לך בעיר?
לא חושבת שיש משהו שחסר בעיר, יש בה הכל מהכל ואולי קצת יותר מידיי.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף עליך?
שכל בני הבית והתוספות המדהימות שאלוהים שלח לי יושבים סביב השולחן ונהנים מארוחה טובה וכל הטוב מסביב.

אביבית זרקון עם הבעל רוני והילדים עדן, אפיק, סתיו ולירן

משהו שראית במקום אחר ומאוד היית רוצה לראות בעירנו
זה ללא ספק מטרו רכבות שמגיעות לכל מקום בעיר מבלי להתניע את הרכב, לעמוד בפקקים או לחפש חנייה שזה בכלל מבצע בפני עצמו.

אם היית לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
אם הייתי נבחרת לחברת מועצה בהחלט הייתי רוצה את תיק הרווחה. אני פשוט מתחברת לנתינה ועזרה ולצערי יש לא מעט בעיר הזו שזקוקים לה..

איך השפיעה עליך תקופת הקורונה?
עלי הקורונה השפיעה לטובה, המשפחתיות הגרעינית התחזקה מאד שזה מבחינתי הדבר היחיד שחשוב. אני מאמינה שהקורונה באה כדי ללמד אותנו שיעור חשוב כמו ראייה מרחבית על הסביבה ולא רק על עצמי, כולי תיקווה שכל אדם ייקח מהתקופה הזו דבר אחד לפחות וישנה אותו לטובה.

מה את מאחלת לעצמי?
קודם כל מאחלת לכל עם ישראל ואחר כך לי, בריאות איתנה, פרנסה, שלווה, הצלחה ואהבה…

תגובות

תגובות