אסף דעבול - משנה לראש העיר

אסף דעבול, חבר מועצת העיר, מחזיק תיק החברה הכלכלית, יו"ר ועדת מכרזים, ויו"ר מתנ"ס רמת אליהו עסוק בימים אלו בשפע של פעילות מבורכת לתושבי העיר, עדי זהר הכריכה אותו לקחת פסק זמן כדי לענות על כמה שאלות שגם כלל תושבי העיר ידעו מה הוא עושה בתקופת משבר הקורונה למען הקהילה.

מה שונה הפעילות שלך כיום מימים רגילים?
בימים קשים אלו מתחיל את היום בים של טלפונים לכל הגורמים . העבודה היום יותר קשה מימים רגילים . התפקידים שאני מבצע מחייבים אותי לעבוד יום יום שעה שעה .לא יכול להפסיק כמו רוב המשק ( נכון שבשלושה הימים האחרונים אני עושה זאת מהבית )

בתור מחזיק תיק החברה הכלכלית אילו פעילויות מיוחדות אתה מבצע?
החכ"ר מפתחת ובונה את שכונת רקפות במזרח העיר . את כל השכונות בצריפין . את מתחם ה – 1000 . מוסדות ציבור כגון : בתי ספר . גני ילדים . בתי כנסת ועוד …. אם לא נמשיך את העבודה באופן סדיר אנשים שרכשו דירות לא יקבלו אותם בזמן . וכן יש לנו יעד של פתיחת שנת הלימודים בספטמבר. ואנו חייבים להכין את המוסדות .

בשבוע שעבר ערכתי סיורים בכל השכונות והאתרים שלנו . דיברתי עם הפיקוח והקבלנים רציתי ללמוד מקרוב על הנעשה ולראות מה הבעיות . שלא חלילה יהיה עיכוב במסירת העבודות . לשמחתי כולם עובדים .אני תקווה שאכן נעמוד ביעד . ברצוני לציין שלחברה הכלכלית יש שלוש מקבצי דיור עם כ – 400 אנשים מבוגרים מאוד שבהם אנו מטפלים יום יום, דואגים לכל מחסורם .

בהזדמנות זו ברצוני לציין ולהודות ליבגני ברחמן חבר המועצה ולולד קפוסטין שמסייעים לי . מגייסים תרומות של מזון, מסכות וכו… ומחלקים מדברים עם הקשישים יום יום, הטיפול באוכלוסיה זו חשוב ביותר . חייבים לשמור עליהם מאוד ולכן איך שמודיעים לי שחסר משהוא אני נותן הנחייה לרכוש ולהעביר לשם . על כך תודתי הרבה למנכ"ל ועובדי החכ"ר, לפיקוח והקבלנים שעובדים למרות המצב .

כיו"ר ועדת המכרזים בעירייה אני חייב להמשיך את פעילות הועדה שכן העיר והעירייה חייבים להמשיך באופן סדיר . עד השבוע שעבר כינסתי את הועדה באולם מליאת המועצה כאשר שמרנו על ההוראות מרחק 2 ואף יותר ורק 7 אנשים באולם הגדול . ביום שלישי השבוע כינסתי את הועדה וביצענו ישיבה בזום כל אחד מהבית שלו . ( במשך שעתיים בגלל בעיות תקשורת ) על כך אני מודה לחברי המועצה לרכזת הועדה, עורכת הדין ולעובדי העירייה .

כיו"ר מתנ"ס רמת אליהו הוצאתי את רוב העובדים לחל"ת, השארתי צוות מצומצם שעושה עבודת קודש, מחלקים מזון לקשישים בכל מערב העיר יחד עם מתנדבים, מתקשרים יום יום לקשישים ברמת אליהו לראות מה שלומם, מתקשרים לעובדי המתנ"ס שבחל"ת לראות מה שלומם  וכן מכינים את הבריכה ומתקני הספורט לפעילות הקיץ . בהזדמנות זו אני רוצה לעדכן את כל הלקוחות שלנו, כל מי שרשום לפעילויות חוגים, גני ילדים וכו… בכל התקופה שלא הייתה פעילות כספם יוחזר .

פעילות זו של שלושת התפקידים ללא עוזרים וללא מנהלת לשכתי והעוזרת האישית שלי אורטל קשה מאוד, אני מוצא את עצמי מטפל בנושאים רבים מבוקר עד לילה, מוציא ומקבל יותר מ 100 שיחות ביום ועל כל זאת יש להוסיף את הפניות הרבות של תושבי העיר שכן מזה 28 שנים אני עם אותו מספר נייד אותו העברתי עשרות פעמים לכל תושבי העיר . פונים אלי במגוון רחב של נושאים, בשבוע שעבר חילקתי מזון למשפחות חד הוריות ומשפחות נזקקות ובעזרת השם השבוע, או בשבוע הבא נחלק עוד . לצערי הרב הפניות רבות מאוד ואנו לא מצליחים לגייס את כל הכמויות, לכן אני פונה לכל מי שיכול לסייע בבקשה תתרמו מוצרי מזון . לאחרונה אני מוצא את עצמי פונה יום יום לחברי כנסת ושרים בנושאים רבים ובמיוחד מבקש מהם לסיים את סאגת ממשלת האחדות . וכן מפעיל עליהם לחץ שיסייעו לעצמאים הקטנים בכל דרך אפשרית .

השבוע יצאתי בקריאה אישית נרגשת בבקשה שישמרו על עצמם ועל בני המשפחה שישמעו להוראות משרד הבריאות . שיסייעו לכל מי שהם יכולים ואו שיודעים שידו לא משגת . שיסייעו לקשישים עד שנעבור את הימים הקשים הללו. לסיום ברצוני להודות לראש העירייה, לחברי המועצה . למנכ"ל ועובדי העירייה . למנכ"ל החכ"ר והעובדים. למנהל המתנ"ס . העובדים והמתנדבים ומאחל לכולם בשורות טובות וחג פסח כשר ושמח.

תגובות

תגובות