ד"ר אפי משה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, פרש הערב את תוכניתו "ביקור בית" לעסקים ברחבי העיר הנאנקים תחת הנטל ומתקשים לשרוד את תקופת הקורונה.

בראש יישום התוכנית יעמוד מנהל האגף מר דני מרון. במסגרת התוכנית אומר משה, יגיעו אנשי האגף יחד עם נציג המרכז העירוני לעסקים ובלווי מומחים נוספים עד לפתח העסק במטרה לסייע לבעליו בתחומים שונים. כך בין היתר, תציג המשלחת בפני בעל העסק את הרגולציה העירונית ואת ההקלות בתחום רישוי עסקים, בנוסף לכך יינתן סיוע בכל הנוגע לקבלת המענקים, הזכויות וההטבות מהמדינה. הנציגים יעמדו מקרוב על יישום התו הסגול בעסק, כל אחד על-פי סוגו וגודלו. בעלי העסקים יוזמנו לקורסים ולהרצאות, (פרונטאליות או בזום בכפוף להנחיות מהמדינה) שיועברו ע"י מרצים מקצועיים בתחומי ההתנהלות הפיננסית, הבראת עסקים והגדלת הכנסות אונליין. כמו כן תיבדק זכאותם של כל אחד מהעסקים להנחות בארנונה בהתאם לקריטריונים שקבעה המדינה.

בנוסף לכל אלה, מציין אפי משה, יופנו עסקים שמצבם קשה מנשוא, ליעוץ ולווי פרטניים שינתנו ע"י מומחים של הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה ובמימון העירייה.

בסיום דבריו ביקש ד"ר משה לפנות לכל תושבי העיר בקריאה: "תנו עדיפות לעסקים המקומיים". השתדלו עד כמה שניתן "לרעות בשדות זרים" וקיימו את הציווי "עניי עירך קודמים".

תגובות

תגובות