לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

גלי ברדה דאדיסון, עובדת בתחום החיתום בקבוצת "חי אל " ביטוחים , מנהלת קבוצת נלחמים ונאבקים למען הילדים , ממובילות המאבק נגד מטפלות מתעללות ושינוי חקיקה רפורמית לגיל הרך .
מובילת מאבק נגד החרמות . נשואה למוטי ראש תחום בחברת הייטק , אמא לליאני ואגמי הנסיכות שלה.

עדי זהר:"בחרתי בגלי כי היא אשת חייל- גם אמא צעירה, גם פעילה חברתית וגם אישה עובדת. שילוב מנצח שמנסה לעזור ולהשפיע איפה שהוא יכול מה שעושה אותה לאחת הנשים המשפיעות בעיר."

גלי ברדה דאדיסון

הי גלי, מה מחבר אותך לראשון לציון?
מה שמחבר אותי לראשון זה אהבה שלי לעיר שלי , לאנשים שבה , העזרה ההדדית , הנתינה, הקהילה שכל כך אכפת לה מכל אחד .

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
תחום הביטוח זה תחום שאני מאוד אוהבת אותו , אני אדם של אנשים ונורא חשובה לי גם ההתפתחות האישית שלי . בביטוח אני נתקלת בהמון ידע ובלקוחות חד גונים, זה לא רק ההצעה לביטוח אלא גם ההכרות עם כל אדם והסביבה שלו אם זה הביטוחי הרכב או הדירות שאני עושה לו .

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?
קהל היעד שמגיע אלי הוא מכל קצוות הקשת הרחבה , אין לי קהל יעד מיוחד , מי שפנה אלי צריך אותי ואני לעולם לא אומרת לא , ההפך איפה שאפשר לעזור ולתת אני הראשונה שתגיע ותעשה.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
ההישג הכי גדול מבחינתי זה דווקא במישור האישי ועם ביתי הבכורה ליאן שחוותה חרם ביום ההולדת שלה.

מה ההחלטה הכי טובה שלקחת?
שהילדה נכנסה לכאב שלה בעקבות המקרה ידעתי להפוך את הקערה על פיה ולגרום לליאן להבין שעכשיו במקום לבכות על מה שהיה היא יכולה לדבר על המקרה שלה ולמנוע מקרים אחרים וכך היה במקום להפוך את האירוע לסיוט מתמשך היא הפכה אותו לעזרה ענקית לילדים שזה קרה להם ומניעת המקרים הבאים בכך שהיא דיברה על זה והיום הילדה במקום אחר לגמרי . שאת מגיעה ממקום של אהבת חינם ונתינה כל החלטה שתקחי היא תהיה טובה כי את משמחת אנשים .

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
נכון להיום, אין לי שאיפות פוליטיות אבל בכל מקרה נושא הרווחה הכי קרוב לליבי. אני אדם של אנשים, הנושא מדבר אלי בגלל שאכפת לי.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
אני המאמין שלי הוא ואהבת לרעך כמוך גם אם הוא לא כמוך . ולעולם לא להסתכל על אדם מלמעלה רק אם אתה עוזר לו לקום , ותמיד להסתכל על כולם בגובה העיניים כי כולנו שווים .
ותיתן מאהבה בלי לצפות לתמורה .

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי הכי כיפי שלי זה לשבת בסלון בבית עם הבנות שלי ולאכול סושי עם קולה זירו ( הדבר שאני הכי אוהבת לאכול ) וגם להשתולל עם הילדות שלי .איך ליאן אומרת לי?! "אמא את יודעת שאת כמו ילדה קטנה לפעמים"

גלי עם מוטי, ליאן ואגם

מה את מאחלת לעצמך?
אני מאחלת לעצמי ולכול עם ישראל שנה מתוקה כמו דבש, שנה של אחדות של אהבה של נתינה, שנדע שלום בתוך עמנו ושנחזור לחיים שלנו במהרה ."ויבוא שלום עלינו ויבוא שלום עלינו ועל כל עם ישראל "

תגובות

תגובות