שרה מאיר, אישה בשנות ה-70 לחייה, לא האמינה שזה קורה לה. היא הגיעה השכם בבוקר לבדיקה לבדיקת US בטן ודופלר במכון הדימות של מכבי בראשון לציון וסיימה את היום בבית החולים לאחר שאושפזה בטיפול נמרץ ועברה צנטור דחוף שהציל את חייה.

"שרה הגיעה אלינו למכון הדימות ועברה את בדיקת האולטרה סאונד ", מספרת אדיסה אלעזר מנהלת מכון הדימות, שהיתה הראשונה שאבחנה שמשהו לא ממש כשורה אצל שרה. "הסתכלתי עליה והיא לא נראתה לי ממש יציבה, שאלתי אותה אם היא מרגישה טוב והיא ענתה שהיא מעט מסוחררת. חשבתי להשכיב אותה על אחת מהמיטות במכון הדימות שלנו ולתת לה להתאושש, אבל מהניסיון שלי הייתה לי תחושה שמדובר ביותר מסחרחורת ויש צורך בבירור יותר מעמיק". אדיסה וניצה המזכירה העבירו את שרה בדחיפות למוקד אישפוז היום שנמצא ממש באותו הבניין. האחיות במוקד מיד קיבלו אותה העבירו אותה לטיפולה של של דר' יוליה אפשטיין, רופאה פנימאית בשיקום היום בסניף, שאיבחנה שהיא נמצאת בהתקף לב חריף ומיד הזמינה אמבולנס שפינה את שרה לבית החולים. מאוחר יותר הסתבר שההחלטה של אדיסה וניצה לפעול על פי האינטואיציה ממש הצילה את חייה של שרה.

"בשעות אחר הצהריים המאוחרות קיבלתי עידכון מהאחות במוקד שהמטופלת שלנו עברה סוג של אירוע לבבי ובזכות העובדה שהבאנו אותה במהירות למוקד לקבלת טיפול רפואי הצלנו אותה", ממשיכה אדיסה לספר בהתרגשות . "דיברתי איתה בטלפון לפני כמה ימים והיא סיפרה לי שמד"א לקחו אותה באמבולנס ישר לבית החולים, שם היא עברה צנטור. היא גם אמרה לפי דיווח הרופאים, עצם העובדה שהיא הגיעה בזמן ובוצע לה טיפול מקדים הצילה את חייה. אני שמחה שיכולנו לעזור ושהיינו במקום הנכון ובזמן הנכון בשבילה. זה בהחלט נותן תחושת סיפוק ענקית".

תגובות

תגובות