מאייה מזרחי עצמוני

כולם מדברים על הבחירות ועל האופציות האפשריות, שגם אני התייחסתי בפרשנות הנומרולוגית בדף הפייסבוק שלי לפני שבועות ארוכים.

האפשרויות:

אפשרות אחת
, שבבחירות האלו נתניהו מרכיב ממשלה צרה, שלא תחזיק מעמד ונצטרך ללכת לבחירות מספר 5 עוד השנה.

אפשרות שניה – הליכה לבחירות נוספות, מחוסר יכולת של מי מהצדדים להרכיב את הממשלה.

לאפשרות השלישית של הרכבת ממשלה חדשה, ללא נתניהו, כמעט ולא מתייחסים. אני דווקא נותנת לכך יותר סיכוי ובתנאי שהאגו של ראשי המפלגות (לפיד, סער, בנט, ליברמן) יירד מהשולחן. אם יעשו כך, אנחנו צפויים להפתעה גדולה.

במידה ונלך לבחירות חמישיות, הסיכוי של הגוש "רק לא ביבי" לנצח גדול יותר. הם יתכוננו לכך טוב יותר וילמדו מהטעות, לא יתפזרו למפלגות קטנות.

מאייה מזרחי עצמוני

השאלה שלא שואלים
אבל השאלה הגדולה שאני רוצה לשאול כאן ונדמה שאף אחד אחר לא שואל, והיא לא מקבלת התייחסות, אולי כי לא נעים – יש לזה קונוטציה כואבת, ואולי זה בגלל שנתניהו כל כך דומיננטי…

אז אני אעלה כאן את השאלה: במקרה שנתניהו אכן ירכיב את הממשלה הבאה, חשוב לשים לב מי יהיה ממלא מקומו. לפי המפה הנומרולוגית של מדינת ישראל ובחפיפה עם המפה הנומרולוגית של בנימין נתניהו, קיימת אפשרות סבירה שבמידה וירכיב את הממשלה, נזדקק לממלא מקומו, לזמן שכרגע אינו ברור, לפי המפות הנומרולוגיות. ישראל נמצאת בין שנה של שינויים ומעברים לשנה של קבלת החלטות ו"שבירת" הסטטוס הקיים. השאלה: כיצד זה יקרה?

לירידתו של נתניהו מהמפה הפוליטית קיימות מספר סיבות אפשריות: סיבות פוליטיות, סיבות משפטיות (מה שנראה לפי מפתו הנומרולוגית הכי לא סביר) או סיבות אישיות. אין לדעת מהיכן זה יגיע, אבל המפה הנומרולוגית של נתניהו מבשרת לו קשיים והתמודדויות מאתגרות ב-2021. כך שגם אם נתעורר ברביעי הקרוב או בעוד חודש-חודשיים ונתניהו הוא זה שירכיב את הממשלה, לפי כל האינדיקציות הנומרולוגיות שיש בידי – הכסא שלו יותר מרעוע, וזאת רק שאלה של זמן. זאת כאמור בהסתמך הן על המפה הנומרולוגית האישית של בנימין נתניהו והן על המפה הנומרולוגית של מדינת ישראל.

חשוב לי להסביר: הנומרולוגיה יכולה לתת תחזיות, אבל עיקר הפרשנות שלי נסמכת על המפות הנומרולוגיות, שמעידות על האופי של האנשים (במקרה זה הפוליטיקאים והמנהיגים), מימה הם מושפעים, מה מניע אותם, כיצד הם מבטאים את עצמם ואיך הם מקבלים את ההחלטות.

כמובן שזאת רק פרשנות ושהרשות נתונה תמיד לבחירתנו, אבל זאת פרשנות שאינה נסמכת על מקורות עיתונאיים בעלי אינטרסים, או סקרים שאפשר לחבל בהם במזיד. בהחלט פרשנות שמביאה צד נוסף לסקרים ולפרשנים הפוליטיים המופיעים בתקשורת, ותתפלאו, גם למפלגות ניתן לערוך מפה נומרולוגית. לכן, בחרתי לסיום להתייחס למר"צ, לבדוק האם להספדים עליה יש מקום…

מפלגת מר"צ הוקמה לפני 29 שנים ב- 9.3.1992. היא הורכבה כרשימה משותפת למפלגות ר"צ, מפ"ם וחלק משינוי. בראשה עמדה שולמית אלוני ז"ל.

לפי המפה הנומרולוגית של מפלגת מר"צ, המפלגה אכן נמצאת בשנה רגישה על סף פירוק. אבל הצד השני של אותו מטבע, זה היכולת לקבל תמיכה ולסחוף את אמפטיית הבוחרים.

גם המפה הנומרולוגית של ניצן הורוביץ, העומד בראש המפלגה מעידה על רגישות שקיימת אצלו מצד אחד אך גם על שנה עם פוטנציאל גבוה לשמירה על הסטטוס הקיים, ללא שינויים. בהתחשב בכך, מוקדם להספיד את מר"צ.

והכי חשוב – לממש את זכותנו הדמוקרטית, ולצאת להצביעJ

אהבת? אשמח לתגובתך כאן למטה.

אפשר לקרוא עוד פרשנויות נומרולוגיות, משמעות שמות, תאריכים, איך לחשב את המספר הנומרולוגי שלך, את השנה הנומרולוגית שלך ולדעת מה הפוטנציאל…

שלכם – מאייה עצמוני מזרחי

באתר :  https://mayama.co.il/

ובדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/mayama.co.il/

 

תגובות

תגובות