און דגן

שעתיים לאחר שהתפרסמה פה באתר הידיעה על סגירת מסעדת ריבר River עקב "צו מנהלי" התקשר אלי הבעלים של המסעדה און דגן וביקש ממני בכל לשלון של בקשה להוריד את הכתבה מפני שקשרו את המסעדה שלו לכתבה על מסעדה אחרת בעיר שנסגרה כמה ימים לפני עקב מפגעים תברואתיים.

מספר ימים לפני, פורסמה פה באתר כתבה שנשלחה מדוברות עיריית ראשון לציון על ביקורת פתע שנעשתה למסעדה אחרת בעיר בה אותרו 120 ק"ג של בשר, עופות ודגים פגי תוקף שהוחזקו בתנאים תברואתיים לקויים שלא ראויים למאכל אדם, המסעדה ההיא (אין לנו את שמה) גם קיבלה צו סגירה.

למזלו הרע של בעלי "מסעדת ריבר בראשון לציון" (River) בעיר גם הוא קיבל צו מנהלי בסמיכות לכתבה ההיא ותושבי העיר קישרו בין שתי הכתבות ואז החל הרעש ברשתות החברתיות הקושרות את מסעדת ריבר River לאירוע שלא שייך אליה.
יש לציין שמסעדת River נפתחה למחרת היום לאחר התיקון שהיה במקום.

החלטנו במערכת האתר לגשת לסניף River הממוקם מול קניון הזהב ולשמוע מהבעלים בדיוק את מה שהתרחש במקום ולהלן תגובתו בכתב ובקליפ וידאו:

"מנהלי סניף 'ריבר' ראשון לציון מבקשים להבהיר בזאת כי אין קשר בין הכתבה שפורסמה בשבוע שעבר על סגירת מסעדה אחרת בצו של רישוי עסקים כתוצאה ממכירת בשר מקולקל והליקויים תברואתיים לבין הצו שהוצא בו זמנית גם למסעדת ״ריבר״ סניף ראשון לציון. הצו המנהלי שהוצא למסעדת נבע כתוצאה מאי עמידה בתנאים אחרים של רישוי עסקים של העירייה ואינם קשורים כלל למזון הנמכר במקום. מיד עם קבלת הצו פעלו מנהלי הסניף להסרתו והסניף שב לפעילות כבר מיום רביעי ה-30/1/2019 ומעניק שירות לקהל לקוחותיו. יוסף ויודגש כי הסניף פועל תחת נוהלי הרשת ומפקיד על איכות וטיב המזון. יחד עם זאת זה המקום לציין כי סניף ראשון לציון פועל מזה כשנה כסניף כשר ופותח שעריו גם לציבור הדתי."

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here