לרובנו יש חבר או חברה הכי טובים. כאלה שמכירים אותנו עוד מהילדות, מהתיכון, מהצבא ועוד…. ובעוד חברים אחרים באו והלכו – ידענו שהיא/הוא אתנו לנצח. זה ברור כבר מזמן – הזוגיות הכי טובה, עמוקה ומדהימה היא של שתי חברים/ות הכי טובים/ות!

החברים הכי טובים תמיד יודעים לייעץ ולהקשיב, ימנעו מכם לעשות טעויות טיפשיות, מכירים אותכם יותר טוב מכל אחד אחר ותמיד תמיד יהיו שם בשבילכם! בחיים יש תקופות שונות, וגם אם כרגע כל אחד/ת מכם במקום אחר, החברות שלכם יכולה להיות חזקה יותר.

"מגזין סוף השבוע של ראשון לציון" נותן את הבמה לסיפורי חברות מיוחדים של תושבי העיר שמוזמנים לשלוח פרטים ואנו נגיע אליכם לשמוע את הסיפור שלכם ונציג אותו בגאווה במגזינים הבאים. המגזין גאה להציג את סיפור החברות הראשון בין גלי ברדה דאדיסון לשני חממי-קובני .

ממתינות יחד רעבות במסעדה בהולנד

גלי ברדה דאדיסון ( 34) אקטיביסטית חברתית וחתמת בענף הביטוח, נשואה למוטי מהנדס בחברת הייטק ואמא לליאן ואגם יהודיה .
שני חממי -קובני ( 34) עובדת בחברת ויזה כ.א.ל נשואה לסיני בעל עסק פרטי בתחום מצלמות האבטחה, אמא לאחרין, עמית-איתן והוד.

מתי הכרתם והיכן הכל התחיל?
הכל התחיל בילדות שהיינו עוד תינוקות קטנות בגן חמוד בשיכון המזרח שם הכרנו לראשונה ומשם המשכנו ביחד לתיכון טומשין , סיימנו את התיכון ביחד בצבא כל אחת הייתה במקום אחר אך עדיין שמרנו על קשר חזק ויציב .

ביום החתונה של שני

מה לדעתכם חיבר ביניכם אז? האם זה מה שמחבר ביניכם גם היום?
אנחנו מאוד שונות בישיבה שלנו ויחד עם זאת מאוד דומות באופי שלנו , גדלנו ביחד אז גם התחביבים שלנו באופן אוטומטי מאוד דומים וגם הבילויים שלנו מאוד דומים.

מה היא תדירות המפגשים והשיחות ביניכם?
תדירות השיחות ביננו היא גבוהה יש לנו קבוצת וואטסאפ שהיא רק שלנו עם הבני זוג שלנו שבה אנחנו משתפות מתכונים שהכנו לשבת, שולחות תמונות של הילדים, נזכרות שם באיזה זיכרון מתוק מהעבר .

בחברויות יש תמיד אחד שמשקיע יותר ודואג לשמור על קשר, לתכנן את הבילויים וכו', מי זו מבין שניכם? 
האמת מי שיותר יוזמת זו גלי אם זה טיול לסיני שעשינו עם המשפחות לפני שנתיים שהתקשרתי ואמרתי לה שני המון זמן לא יצאנו לנופש ביחד בואי נסע עם המשפחות וכך היה סגרנו עשרה ימים מדהימים בסיני עם הילדים ובני זוג. ואם זה טיולים בחול המועד כמו הטיול למעיין הנעלם שעשינו לפני שלושה חודשים .
לפני כתשע שנים עשינו טיול חודש שלם באירופה , אנגליה, בלגיה , צרפת , הולנד, היינו נשואות טריות וזה היה ברור שאת ירח הדבש אנחנו עושות ביחד. ( אגב התחתנו גם בהפרש של שלושה חודשים אחת מהשנייה)

בבילוי משותף עם בני הזוג מוטי וסיני

באילו נושאים אתם בדר"כ לא מסכימות/מתווכחות ?
 האמת אין ביננו הרבה ויכוחים אנחנו קוראות אחת השנייה , מקבלות דעות שונות אחת של השנייה, אם יש מה להעיר/ להאיר אחת לשנייה אנחנו נעשה את זה בצורה יפה ומכבדת , לשתינו החברות מאוד חשובה ששום ויכוח או דעה שונה לא יכול להרוס אותה .

אתן גם מייעצות אחת לשנייה מה ללבוש לאירועים?
האמת שלגלי יש נטייה לקחת בגדים ממני… מה אני אעשה היא מתלבשת יפה .

מדברות על הכל או שיש נושאים שהם מחוץ לתחום?
אנחנו מדברות על הכל אין בינינו סודות גם אם לא נראה אחת את השנייה הרבה זמן ומשהו עובר על אחת מאיתנו השנייה תדע את זה .

המשפחות של גלי ושני בהרכב מלא

מהו הבילוי האהוב/המועדף עליכן?
הבילוי הכי כיפי שלנו ביחד זה לשבת בבית קפה ולדבר על הכל , הבילוי המשפחתי שלנו זה להכין לשתי המשפחות אוכל שאנחנו מכינות או להזמין, סושי לנו ופיצות לילדים . יש בין גם בין הבני זוג שלנו תקשורת מהממת וזה כיף להיות ביחד .

הטיול אחרון שהיה לכן יחד, מתי והיכן?
הטיול שעשינו אותו ביחד היה לפני שלושה חודשים שבדיוק השתחררו מהסגר הראשון והוא היה ל"מעיין הנעלם" עם המשפחות , טיילנו על המים עם הילדים , אכלנו איתם ארוחת צהריים היה ממש כיף .

אם היה ויכוח סוער או ריב, מי בדרך כלל המגשר/מוותר?
אם יש ויכוח , שוב זה לא קורה כמעט אולי אחד לעשור, שתינו נשים של שלום ונמנעות מוויכוחים אבל אם זה קרה שתינו מגשרות ואם צריך לבקש סליחה מבקשות , צריך להבין שזו חברות של כל החיים לא של כמה שנים ואין דבר שישבור אותה .

שאלות לסיכום
מי המאחרת יותר? חחח גלי היא אלופה בזה …
מי המקשיבה יותר? שתינו מקשיבות מאוד אחת לשנייה אנחנו אוהבות לחפור אחת לשנייה .
מי המפרגנת יותר? שתינו מפרגנות אחת לשנייה , אין דבר כזה שתצא כתבה על העשייה שלי ואני לא אקבל פידבק מדהים משני והפוך היא תכין משהו מדהים ותשלח אלי אני הכי אפרגן לה בעולם .
מי חופרת יותר? גליייי
מי יותר רגישה ופגיעה? שתינו רגישות ופגיעות מאוד אבל גלי ישר בוכה , אבל זה לא חוכמה גלי תראה ילד שמחפש את אמא שלו והיא תתחיל לבכות .

תגובות

תגובות