החיסונים כבר פה ויש כבר מי שרואים את האור בקצה המנהרה. מאחר וכך, החלטנו לשאול את השאלה הכי מתבקשת בתקופה זו: מה הדבר הראשון שתעשו אחרי הקורונה?

יש מי שרוצה לבקר קרובי משפחה ויש מי שרוצה להיות נוכח במופע מוזיקלי משובח וכמובן את אלה שרוצים לברוח מפה לחו"ל …..אז מה אתם הייתם עושים אחרי שמשבר הקונה יסתיים? שלחתי את השאלה דרך הוואטסאפ לתושבים בעיר ושמח להציג את אלה שטרחו לחזור אלי עם תשובה, עם השאר אתחשבן בהמשך (-:

מימין לשמאל: ליאת סלמון, עו"ד מירית ענתבי וזיו נחמה

ליאת סלמון, מנהלת מרכז קהילה נעורים: "זה די ברור, אחד הדברים הראשונים שארצה לעשות זה להיזרק בחוף אקזוטי, לנשום ולשמוע את רחש הגלים כל בוקר ומשם לקובה לרקוד בקצב הרחוב."

עו"ד מירית ענתבי: "כעורכת דין עסוקה מאוד עבדתי במתכונת מוגברת בתקופת הקורונה. משרדי טיפל במשברים משפחתיים ועסקיים שפקדו את לקוחות המשרד ללא הפסקה. לאחר הקורונה הדבר הראשון שאעשה הוא לממש את הבטחתי לבתי, עמית, טרם גיוסה לצה"ל, לנסוע לחופשה לפריז, העיר האהובה עליה."

זיו נחמה, פעיל חברתי:" קורונה… איך שיבשת את התוכניות…? הדבר הראשון שאעשה כשהקורונה תסתיים, זה פעילויות שנידחו למען הקהילה. ארוחת שף לכ – 120 חיילים בודדים עם חברי היקר, שף שמואל ששון. חגיגת קריוקי בהוסטלים לבעלי עיכוב התפתחותי, מסיבת ריקודים בבית אקי"ם. חגיגת יום הולדת לקשישים המאושפזים בבית החולים הגריאטרי "המלבן" שאני מאוד רוצה שזה ייקרה כבר. אבל הכי הרבה… ארצה לחבק…!!!
לחבק את החברים, לחבק את המשפחה, לחבק את כולם, פשוט לחבק. ארצה לחזור לשגרת היום יום בעבודה, להצגות, למופעים שהסטודנטים מעלים… כל כך חסרה לי התרבות. אבל הכי חשוב זה לפזר אהבה ונתינה לכל. ותזכרו תמיד. מילה טובה… מחשבה טובה… ומעשה טוב.

מימין לשמאל: מירו שומר, רונית צוקרל וארז בן חיים

מירו שומר, מעצב שיער: "בתקופת הקורונה אין ספק שזכיתי לגדל את בני הבכור הטרי ולהעביר את הזמן לצד אישתי
לנקות את הראש מהמספרה ולאגור כוחות לתקופה שאנו מקווים שתוציא אותנו לדרך חדשה וסלולה היישר לחיינו.
אם כך הדבר שאני אעשה באופן אישי זה אסע יחד עם משפחתי לטיול באירופה משהו בגנון כפרי ושקט ,מסעדות טובות והמון כייף. אבל אין ספק שהדבר שהכי חסר לי ומלא בגעגוע זה הסטודיו שלי לעיצוב שיער לשרת לקוחות להוציא את כולן מרוצות ותמיד לשמח את כולן … ימי שישי עם הצוות הנפלא שלי כוס של אוזו על הבוקר ומוזיקה יוונית עד רגע כניסת השבת  אז שיהיה לחיים אח יקר ומי ייתן שתעלם הקורונה לעולם ❤️

רונית צוקרל, מדריכת כושר ומדריכה לאורח חיים בריא: "כשתקופת הקורונה תסתיים, העולם יהיה קצת אחר והאנושות כנראה תשוב לשגרה עם תובנות חדשות ופרופורציות אחרות. באופן אישי, אבקר את הוריי ללא כל חשש, אתן להם חיבוק חם ואוהב ונחזור לארוחות שישי המשפחתיות. בנוסף, אחזור לאמן את כל מתאמניי המקסימים, שמצפים בכיליון עיניים לחזרה לשגרה בריאה. אחזור ללמד באופן נורמלי ללא שיעורים מקוונים בזום… וכמובן, שאצא לבלות ולטייל… 😊

ארז בן חיים, יזם נדל"ן: "ברגע שתחלוף הקורונה נשוב ונחבק את השגרה שלנו , שאליה אנחנו הכי מתגעגעים ומעריכים
נלמד להעריך את הפשטות ואת המובן מאליו מפגשים משפחתיים ללא תנאים חיבוק של האוהבים והקרובים."

מימין לשמאל: ולאד קפוסטין, עו"ד דנה אייזנר- לביא ואריק קרויטרו

ולאד קפוסטין, פעיל חברתי :"אני וכל משפחתי רוצים מאוד לנסוע לנפוש בצפון, לבקר באגם הכינרת, טיול בין מושבים ואתרים. כבר בראש השנה תיכננו טיול כזה ונאלצנו לבטל הזמנת צימר…סקרנים רוצים לראות איך עלה מפלס הכנרת…

עו"ד דנה אייזנר- לביא, יועצת ראש העיר לקידום מעמד הנשים ומנהלת מ.נ.ע: "אחרי הקורונה נוכל להיפגש עם כל החברות ברשת הנשים העירונית ונזמין את כל התושבות והתושבים למגוון פעילויות פרונטליות של תמיכה, הנאה משותפת והשראה – ממבט מגדרי. כמו כן נוכל להתחבק, לראות ביחד מופעי תרבות, לטייל ולהיפגש עם המשפחה המורחבת ועם כל החברות והחברים.

אריק קרויטרו, מנהל פורום 'ראשון שלי': "ברגע שתחלוף הקורונה דבר ראשון שארצה לראות זה מופע של מוזיקה ישראלית, אחד משלשה הללו ולא משנה מה הסדר …שלמה ארצי/תיסלם/משינה.

מימין לשמאל: דבורה פרץ, רוני עקירב ואיריס כהן

דבורה פרץ, ראש מנהלת שיל"ת רמז כצנלסון: "הדבר הראשון שאעשה אחרי הקורונה אצעק חזק 'תודה' לבורא עולם על כך שבזכות הקורונה זכיתי להעריך את הדברים הקטנים האלה שנראו לי ברורים מאליהם ולעתים אף משעממים. אודה לו על תקופה מאתגרת שהגיעה בול בזמן לפריק קונטרול כמוני ושגרמה לי בעל כורחי להוריד את הרגל מהגז, לנשום ולהבין כמה אנחנו לא קובעים כלום בעולם הזה. אודה לו על שהזכיר לי כמה אני אוהבת את הביחד וכמה יקרי ערך הם הרגעים האלו, ובעיקר כמה חיבוק אמיתי חזק יותר מאלף מילים”.

רוני עקירב, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "ביתי הבכורה באנגליה כבר מלפני הקורונה. לא ראיתי אותה למעלה משנה. אני חושב שאעלה על המטוס הראשון ואסע אליה. דבר שני אלך למסעדה טובה עם חברים טובים. דבר שלישי אחכה בכיליון עיניים לכל אירוע שיהיה חתונה בר מצווה מה שלא יהיה ואלך עם צ'ק שמן במיוחד להצטופף בשולחן עגול.

איריס כהן, ספרית ופעילה חברתית: "כמובן שכמו כולם חו"ל בית מלון ,צימרים עם המשפחה וכו', אבל גם מאוד מאוד התגעגעתי לחזור ללשכת עורכי הדין בראשון לציון, ולהמשיך ללמוד ולהשתלם בקורסים שלהם זו הייתה חוויה מעצימה עבורי שנגדעה לי ממש בשיא הכיף וכל זה תוך כדי עבודה עם הלקוחות המדהימות שלי לא ויתרתי על כלום אשמח לחזור לזה בכל הכוח ולעוד חוויות חיים."

מימין לשמאל: דנה מתיתיהו, רוני ששון ובת-שבע טל

דנה מתיתיהו-גורביץ, גרפיקאית: "אני רואה את האור בקצה המנהרה, בטוחה שהקורונה תחלוף מחיינו ונדע ימים נפלאים ומשגשגים והדבר הראשון שאעשה הוא שאסע יחד עם בעלי והילדים לטיול ארוך בחו״ל כמו נורבגיה, סקוטלנד ונשלב מופע רוק מגניב כמו שאנחנו אוהבים."

רוני ששון, סטנדאפיסט, שחקן וקומיקאי: " דבר ראשון קופץ לבית קפה, מזמין הפוך חזק בלי קצף, בוחר בשולחן שהשמש מלטפת אותו, מתיישב מתחמם אוחז ב״הפוך״ מתענג מהריח שלו מביט בעוברים ושבים מחייך ונהנה…אוייייי כמה שזה חסר לי…"

בת-שבע טל, מנהלת מרכז לאימון וייעוץ לילדים והורים: "אחרי הסגר אני לוקחת כסא, מחברת ועט ונוסעת הישר לים. עוצרת בארומה לקפה ומתחילה לכתוב את השיעורים שלמדתי מתוך התקופה הזאת. אין מצב שיש כזו מגפה ככה סתם. לכל תוצאה יש סיבה, ויש מסובב. אחרי הים, נוסעת לשמח את ההורים. אומנם גנבתי שעות איתם גם בסגר, אבל חסר זמן איכות. והדבר האחרון שאני עושה, קובעת הרצאה לכל הנשים שליוו אותי במסע חיי, ומלמדת אותם איך לצאת ממשברים. כי בסגרים האלה התמודדתי גם עם אובדן של אחי, גם עם גירושין וגם עם התמודדות עם זקנת ההורים. הכל כלול, רק בלי בית מלון ובלי חו״ל.

תגובות

תגובות