מגמת המוזיקה בקרית החינוך "אמירים" מיועדת למוזיקאים מוכשרים בתחומי הנגינה, השירה והיצירה. המסלול הינו על אזורי ופועל זו השנה השישית על הרצף השש שנתי, מוכר ומאושר על ידי משרד החינוך.

במגמת המוזיקה חווים התלמידים אירועים כגון: מופעי תלמידים, קונצרטים, כיתות אומן, סדנאות, סמינר מוזיקלי בן שלושה ימים ומופעים חיצוניים בסגנונות שונים. כל זאת לצד לימודים ברמה גבוה המכינה את הדור הבא של מוזיקאי ישראל ללימודים גבוהים ומקנה להם את היכולות הנדרשות ממוזיקאי.

תלמידי מגמת המוזיקה ניגשים בסוף כיתה י"ב לבגרות 5 יחידות לימוד בנושאי: תורת המוזיקה, תרבויות המוזיקה והרכבי ביצוע בסגנונות שונים.

מחקרים רבים מלמדים כי מוזיקה תורמת לפיתוח הרגלי למידה, ריכוז ומשמעת, שליטה עצמית, כושר לימוד עצמי, תקשורת נאותה, דימוי עצמתי חיובי, פיתוח קורדינציה מורכבת, דמיון וכושר יצירתי, עיצוב טעם אישי והשכלה כללית רחבה. כל זאת, בנוסף לערכים הנלמדים במקצועות הביצוע והיצירה כגון הקשבה, כבוד הדדי, אחריות והתמדה.

להשארת פרטים לחצו כאן
להרשמה ישירה לחצו כאן

ליצירת קשר טלפוני לבירורים, שאלות והרשמה:
חטיבת "רבין-אמירים" 039512640
תיכון "אמירים" – 039615999

  • בסרטון הבא ניתן לראות תקציר מבחינות הרסיטל שהתקיימו השנה במגמת המוזיקה.

תלמידים מצטיינים בביצוע נבחנים במבחן הרסיטל – מבחן חיצוני המקנה 5 יחידות לימוד נוספות.
צוות מורי המגמה מורכב ממוזיקאים מקצועיים, יוצרים ופעילים בשוק המוזיקה הישראלי, שמעביר את הידע והניסיון שלו לתלמידי המגמה ומקנה להם את יסודות המקצוע על כל גווניו ברמה הגבוה ביותר.

מגמת המוזיקה פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם הקונסרבטוריון העירוני והתזמורת הסימפונית של ראשון לציון .

ההרשמה נמשכת וניתן לפנות טלפונית למזכירות החטיבה והתיכון.

להרשמה לחצו כאן

תגובות

תגובות