ההרצאה מקוונת של תמי קויפמן, m.s.w , פסיכותרפיסטית. פרטני ,זוגי ומשפחתי, בעלת ידע וניסיון בתחום הטיפול והשיקום של מתמודדים ומשפחות בבריאות הנפש, תתקיים ביום חמישי 24.2 בשעה 18:00 – ההרצאה פתוחה לקהל הרחב והינה ללא עלות.

במעגל חיי הפרט והמשפחה מתקיימים שלבים, בכל שלב מתקיימים אתגרים המאפיינים את אותו השלב.
כשהפרט ב"גיל הביניים", 45-65, והמשפחה בשלב שיגור הילדים והקן המתרוקן, קיימת מציאות שניתן לקרוא לה "המעבר למחצית השנייה של החיים."

בהרצאה נכיר שלב זה, נלמד את מאפייניו ואתגריו. כאשר מתקיים משבר בו אחד מבני המשפחה מתמודד עם מחלה נפשית, שלב זה בחיי הפרט והמשפחה מאותגר בנושאים נוספים.
בהרצאה נאפיין מציאות זו נבדוק מה יכול לסייע ולתת חוסן עמידות ותקווה . ההרצאה תתקיים ביום חמישי 24.2 בשעה 18:00 באמצעות הזום. ההרצאה הינה ללא תשלום.

להרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScW2VAjK4yUCbvHSwS88eHlORRElANOmhebveS3yU3bSn0fUA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

קישור לזום:
https://us02web.zoom.us/j/84197779729?pwd=NXo1NzA4dVpubjJwUWhNMUFHV0FtUT09

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה"ל ברחבי הארץ (ראשל"צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.

המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה.

קרדיט תמונה – רונית בוזלי, מרכז  יה"ל  

 

 

 

 

 

 

תגובות

תגובות