"רשת נשים" – המשרד לקידום מעמד האישה ראשון לציון, בשיתוף עם פורטל האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il שמחים להציג בפניכם פרויקט עירוני חדש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבות העיר, עיסוקיהן, העדפותיהן, אהבותיהן, מה הן היו רוצות לשנות/לתקן/לשמר ומה הן מאחלות לעצמן….המדור גאה להציג את שירלי אלקובי.

שירלי אלקובי

שירלי בת 40 נולדה בתל אביב (על גבול יפו), נשואה ליוסי ואמא לליאלי בת 15.5 לרואי בן 11 ולמיה בת 7. בעשור האחרון בנתה וניהלה חברות נדל"ן וכיום מנהלת מכירות של DELL בחברת ה-IT– הגדולה בארץ C-DATA.

בזמנה הפנוי חובבת גדולה של פרויקטים, במטבח, בעבודה, אפילו בלימודים של הילדים . "תנו לי להיות בעשיה שימו לי מטרה ואני אגיע אליה".

מה מחבר אותך לראשון לציון?
אני גרה כבר 27 שנים בראשון לציון בלי להתלבט זה היה לי ברור שזוהי העיר לגדל את הילדים שלי. המשפחה שלי גרה בעיר כולנו גרים באותה השכונה בנווה ים. הכל קרוב, יש פה הכל והכל קרוב חיי יום חיי לילה פעילויות לילדים לא צריך היום לצאת מהעיר בשביל כלום.

מה חסר לך בעיר?
הייתי שמחה שבראשון יהיה אזור כמו שוק מחניודה בירושלים, שוק הפישפישים ביפו, כמו שוק הכרמל וכרם התימנים בתל אביב, אזור אותנטי עם שווקים מסעדות ואזורי בילוי כמו המקומות שהזכרתי.

האם ראשון לציון היא עיר שוויונית בתחום המגדרי?
ראשון לציון לטעמי היא עיר שבה המין לא קובע, גבר או אישה יכולים לפרוח ולהתפתח פה באופן שיוויוני לחלוטין, מעולם לא קרה שנתקלתי בהפליה כזו או אחרת בגלל היותי אישה. אני יכולה לראות את זה במשרדי העירייה שמורכבים מנשים וגברים כאחד, בעיקר היום החל מהבחירות האחרונות אני רואה יותר ויותר נשים מובילות בעיר מהלכים שיוונים, יוזמות, יוצרות ומביאות איתן רגישות, אמביציה ורוח חדשה שהרבה זמן לא הייתה פה, המגע הנשי בהחלט עושה בעיר את ההבדל לטובה, ושכן ירבו היוזמות הברוכות האלה.

גם ראשי ממשלה גדולים ודגולים דאגו תמיד להקיף את עצמם בנשים חזקות מובילות ומשפיעות, דבר שתמיד פעל לטובתם ולהצלחתם.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
אנחנו מאוד אוהבים את הים, בכל שעה ביום זה מקום שמסב לנו הנאה רבה.

מסעדה/בית קפה/בר מועדף?
"ארקפה קניון הזהב" הינו מקום מפגש מועדף שלי לפתוח את הבוקר, מידי בוקר אנשי עסקים מהעיר יושבים על הבר עם הקפה האיכותי הלפטופ ועובדים עד יעבור זעם בכבישים.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת? 
הייתי מאוד רוצה להיות מעורבת בתחום החינוך בעיר. מאוד הייתי רוצה לראות את תחום החינוך מכל שכבות הגיל בעיר עובר מהפכות ושינויים, הייתי רוצה לראות העשרה של חוגים בתחום המדע הטכנולוגיה, בתחום המיחשוב והסלולר זה הרי התחום שהילדים שלנו מתמחים בו אז למה לא לתת להם ידע מקצועי לפתח אפליקציות לבות בלוגים. לראות מורים מקצועיים בתחום החשבון והאנגלית שמביאים את הילדים שלנו להישגים חדשים שלא קיימים היום.

הייתי רוצה לראות לימודים בתחומי החיים האמתיים, ניהול לוחות זמנים, שיווק , מנהל להכין אותם לעולם האמיתי עם כלים שיפתחו אותם מגיל צעיר להתמחות בו דבר שלא קיים היום בשום רמה.

מה את מאחלת לעצמך?
בריאות המון בריאות שלווה ליצור ומזל על מנת שמה שאני עושה יצליח אני מאמינה בעצמי ויודעת שאני טוטאלית לא מתפשרת ולא מוותרת לעצמי. אני מאחלת לעיר שלי שראש העיר החדש יפתיע אותנו לטובה וייקח את הפוטנציאל העצום שיש בראשון לציון לגבהים חדשים.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here